تاریخ انتشار۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 156746
امام جمعه موقت سنندج :

ترویج مظاهر بی حجابی در جوامع اسلامی سلاح جدید دشمنان علیه مسلمانان/اجرای برنامه های فرهنگی با پیوست ترویج حجاب و عفاف باشد

امام جمعه موقت سنندج نسبت به نفوذ گسترده مظاهر بی عفتی و بی حجابی در جوامع اسلامی هشدار داد و افزود: باید فعالیت های فرهنگی با محوریت مقابله با مظاهر بی حجابی در جامعه تدوین شود.
ترویج مظاهر بی حجابی در جوامع اسلامی سلاح جدید دشمنان علیه مسلمانان/اجرای برنامه های فرهنگی با پیوست ترویج حجاب و عفاف باشد
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا امین راستی" ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سنندج اظهار داشت: تقویت مبانی هویت بخش اسلامی در جامعه امری لازم و ضروری برای دفاع از استقلال، امنیت و آسایش اجتماعی است. 

وی با تبریک سالروز ولادت با سعادت بانو فاطمه(س) و روز گرامیداشت مادر اظهار داشت: در آموزه های اسلامی جایگاه والایی برای زنان در نظر گرفته شده است و پرورش نسل های آینده ساز جامعه، همه انبیا، اولیا، دانشمندان و علما توسط بانوان و در سایه همت و تلاش مادران میسر شده و می شود. 

ماموستا راستی خاطر نشان کرد: بانو فاطمه(س) اسوه زنان برای همه تاریخ بوده و باید زنان مسلمان سیره و سنت این بزرگ بانوی عالم را در تمامی برهه های زندگی خویش مورد توجه قرار دهند. 

امام جمعه موقت سنندج نسبت به نفوذ گسترده مظاهر بی حجابی و بی عفتی در جوامع اسلامی به ویژه در بین زنان مسلمان هشدار داد و افزود: باید برای مقابله با این معضل چاره ای اساسی اندیشیده شود. 

ماموستا راستی خواستار گسترش فعالیت های فرهنگی با محوریت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه شد و بر تولید هرچه بیشتر آثار فرهنگی، هنری و رسانه ای در این خصوص تأکید کرد. 

وی همچنین خواستار تشویق و قدردانی از بانوان محجبه در سطح مدارس، دانشگاه ها، ادارات و اماکن عمومی شد و این را امری مهم برای ترویج هرچه بیشتر حجاب و عفاف در جامعه مؤثر دانست. 

امام جمعه موقت سنندج در ادامه خطبه های این هفته ابراز امیدواری کرد که وضعیت جسمانی ماموستا حسام الدین مجتهدی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری رو به خوبی نماید و مردم متدین کردستان از تعالیم این عالم فرزانه بهره مند شوند. 

ماموستا راستی افزود: ماموستا مجتهدی و اجداد این عالم فرزانه خدمات شایان توجهی را به حوزه علم، دین و معرفت ایران اسلامی ارائه کرده اند و امیدواریم وضعیت جسمانی ایشان در روزهای آتی به سلامت بگرود. 

امام جمعه موقت سنندج در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته نیز با تبریک ۲۹ فروردین سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دلاورمردی ها و جانفشانی های نیروی مسلح در طول عمر با برکت نظام اسلامی شایسته تقدیر است. 

وی افزود: امنیت و آسایش کنونی ایران اسلامی مرهون جانفشانی های نیروی های مسلح جان بر کف بوده و هم اکنون نیز نیروی های نظامی و انتظامی کشور با روحیه ای سرشار از معنویت و مردمی بودن در برابر هرگونه تجاوز دشمنان ایستاده اند.
https://taghribnews.com/vdcgt39q3ak9nu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی