تاریخ انتشار۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۸:۵۱
کد مطلب : 154513
روحانی و استاد برجسته فقه شافعی کردستان:

جریان تکفیر بازوی اجرایی دشمنان برای ضربه به مسلمانان است

روحانی و استاد برجسته فقه شافعی کردستان بر هوشیاری همه‌ جانبه پیروان مذاهب مختلف اسلامی در کشور در خصوص نفوذ جریان‌ های تکفیری تأکید کرد.
جریان تکفیر بازوی اجرایی دشمنان برای ضربه به مسلمانان است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، عبداسلام کریمی روز یکشنبه در کارگاه آشنایی با نحله ‌های انحرافی ویژه ائمه جماعت مدارس دخترانه استان کردستان در سنندج ، اظهار داشت: متأسفانه یک‌ سری افراد منحرف، عامل دشمنان اسلام و مزدور به دنبال تحریف عقاید، سنت‌ها و احکام شرعی مسلمانان هستند.

وی افزود: آنان با تکفیر همه اعتقادات، مبانی هویت‌ بخش اسلامی و باورهای دینی را به عنوان بازویی اجرایی برای تحقق اهداف ضداسلامی دشمنان اسلام تبدیل کرده‌ اند.

کریمی خاطر نشان کرد: شرع حکم می ‌کند که هر کسی اظهار مسلمانی کرد جان و مالش در امان باشد و این مهم از زمان پیامبر(ص) تاکنون تداوم داشته است و هیچ‌ کدام از صحابه پیامبر(ص) همدیگر را تکفیر نکرده و این مهم در سیره والای سایر بزرگان دینی اهل سنت و اهل تشیع نیز هیچگاه مطرح نبوده است.

این روحانی و مدرس برجسته اهل سنت کشور در ادامه سخنان خود تصریح کرد: جریان تکفیر با هجوم به باورهای دینی مسلمانان به نفع دشمنان اسلام و جریان کفر کار کرده و باید با هوشیاری و بصیرت روزافزون در برابر حرکات و توطئه‌ های این جریان منحط ایستادگی نماییم.

کریمی خاطر نشان کرد: نسل جوان جامعه اسلامی مهمترین هدف جریان تکفیر بوده و با تمام توان می‌ خواهند که جوانان مسلمان را نسبت به هویت اسلامی شان بیگانه نمایند.

وی افزود: هر نوایی که ساز وحدت را کوک کند از سوی رحمان بوده و هر نوایی نیز که بر طبل اختلاف بکوبد از سوی شیطان است لذا نباید مصالح دین فدای اختلافات جزئی شود و با دست خویش زمینه خوشحالی دشمنان را فراهم کنیم چرا که دشمنان هم‌ اکنون در ایران اسلامی به دنبال همین مبحث هستند.

این روحانی برجسته اهل سنت در بخشی دیگر از سخنان خود اظهارداشت: باید همه ما تابع رهبر بصیر و عالم خویش باشیم و از هرگونه تفرقه و اختلاف پرهیز نماییم و از وحدت و انسجام خویش با تمام توان محافظت نماییم.
https://taghribnews.com/vdcgqt9qwak9nn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی