تاریخ انتشار۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 203653
​رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور:

جلوگیری از توطئه های نوین دشمنان علیه جوانان مسلمان وظیفه روحانیون را دوچندان کرده است/روحانیون وارثان رسول الله(ص) هستند

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: امروز دشمنان به دنبال تسلط بر افکار جوانان هستند و انتظار داریم روحانیون با تلاش و همت مضاعف خویش جلوی توطئه های دشمنان را بگیرند.
جلوگیری از توطئه های نوین دشمنان علیه جوانان مسلمان وظیفه روحانیون را دوچندان کرده است/روحانیون وارثان رسول الله(ص) هستند
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد ربانی عصر سه شنبه در همایش هادیان نور در سنندج اظهار داشت: روحانیون و علما جایگاه بسیار والایی نزد خداوند دارند و سال ها عمر خود را در راه تبلیغ دین خدا صرف می کنند.

وی افزود: دین مبین اسلام میراث گرانبهایی است که توسط علما و روحانیون نسل به نسل منتقل شده است.
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: روحانیون وارثان پیامبر گرامی اسلام هستند و باید در زمینه های مختلف راه آن رسول بزرگوار را ادامه دهند.

حجت الاسلام ربانی یکی از ویژگی های بارز پیامبر(ص) را خلق عظیم آن بزرگوار دانست و اظهار کرد: علما و روحانیون باید با پیروی از پیامبر گرامی اسلام کانون مهربانی، عطوفت و محبت باشند و همواره در صدد رفع مشکلات مردم بکوشند.

وی افزود: امروز دشمنان از کانون های مختلف در صدد هستند تا از اسلام چهره ای خشن و بی رحم بسازند و تمام توان رسانه ای و تبلیغاتی خویش را در این عرصه به کار گرفته اند.

حجت الاسلام ربانی اظهار داشت: روحانیون باید با تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام دشمنان را از عملی شدن توطئه هایشان ناامید کنند و به روشنگری هرچه بیشتر در بین نسل جوان جامعه بپردازند.

وی از روحانیون و علما خواست در راه انجام وظیفه خویش که همان رسالت پیامبران است بیش از گذشته تلاش کرده و جوانان را هدایت کنند و اجازه ندهند نسل آینده ساز جامعه به تسخیر شیطان در آیند.

حجت الاسلام ربانی در ادامه به فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود: این کانون در صدد است تا روحانیون و علما رسالت انبیا را بهتر انجام دهند و در این راستا خدمات زیادی را به این قشر ارائه می دهد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور اظهار کرد: وظیفه ما در این مرکز این است تا جایی که می توانیم تلاش کنیم تا روحانیون و علما رسالت دینی خود را بهتر انجام دهند.
 
https://taghribnews.com/vdcgnw9xwak9z34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی