>> هدف اصلی گروهک‌های تکفیری مخدوش کردن چهره اسلام است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 184682
آیت الله نوری همدانی:

هدف اصلی گروهک‌های تکفیری مخدوش کردن چهره اسلام است

آیت الله نوری همدانی هدف اصلی گروهک‌های تروریستی تکفیری همانند داعش و بوکوحرام را مخدوش کردن چهره اسلام عنوان کرد و یادآور شد: این‌ها می‌خواهند با ایجاد رعب و وحشت چهره رحمانی اسلام را زیر سؤال ببرند.
هدف اصلی گروهک‌های تکفیری مخدوش کردن چهره اسلام است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در اجتماع علما و روحانیان جنوب شرق استان تهران خواستار تلاش طلاب در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، نظام، شهدا، امام و رهبری شد و گفت: امروز رهبر معظم انقلاب شخصیت مؤثری در جهان بوده و سخنان ایشان مورد پذیرش است.
وی با اشاره به هجمه سنگین رسانه‌های غربی علیه اسلام و شبهه افکنی آنها در مسائل مختلف، خواستار پاسخ‌گویی به این شبهات از سوی طلاب شد.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه هدف اصلی گروهک‌های تروریستی تکفیری همانند داعش و بوکرحرام را مخدوش کردن چهره اسلام عنوان کرد و یادآور شد: این‌ها می‌خواهند با ایجاد رعب و وحشت چهره رحمانی اسلام را زیر سؤال ببرند.
وی تأکید کرد: در این شرایط باید طلاب با تقویت مباحث دینی خود بتوانند چهره واقعی اسلام به ویژه تشیع را به مردم جهان معرفی کنند، همچنین ریشه‌ جریانات سلفی‌ و تکفیری‌ را مورد نقد و بررسی قرار دهند.
https://taghribnews.com/vdcg7t9qxak9734.rpra.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی