تاریخ انتشار۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : 258383

تأمین امنیت هفت روستا در حومه الشرقاط به دست الحشد الشعبی/28 کشته و زخمی در حمله موشکی تروریست‌ها به شمال و شرق موصل

نیروهای پلیس مرکزی عراق و الحشد الشعبی موفق شدند، امنیت هفت روستا در شمال و شمال شرق الشرقاط واقع در شمال استان صلاح الدین را تأمین کنند.
تأمین امنیت هفت روستا در حومه الشرقاط به دست الحشد الشعبی/28 کشته و زخمی در حمله موشکی تروریست‌ها به شمال و شرق موصل
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سایت خبری عراقی "الفرات نیوز" بدون اشاره به منبع دریافت خبر اعلام کرد: عملیات نظامی برای چهارمین روز متوالی برای تامین امنیت جاده بغداد – القیاره به موصل در عمق هفت کیلومتری به سمت روستاهای الحاج در شمال و شمال شرق الشرقاط ادامه یافت.

این منطقه در گذشته از نفوذ تروریست های داعشی از سمت منطقه 'الحویجه' در جنوب غربی شهر کرکوک و 'الحضر' در جنوب موصل رنج می برد.

این عملیات تاکنون منجر به آزادسازی روستاهای عبدالله العبیی، علی المافع، منطقة راهبردی تل شنان، عرب لیث، سرزمین مسلطن و محمد العواد شد.

آزادسازی این منطقه به طول 35 کیلومتر از روستاهای الحاج به سمت کوهستان مکحول در محور عملیاتی الشرقاط طی مدت 24 تا 27 ژانویه ماه جاری (سه شنبه تا جمعه گذشته) توسط نیروهای مشترک ارتش و الحشد الشعبی با حمایت و پشتیبانی نیروی هوایی عراق تحقق یافت.

خبر دیگر اینکه یکی از افسران دستگاه مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد: در حمله موشکی تروریست های داعش به شمال و شرق ساحل چپ، 28 غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

تروریست های داعش محله های مسکونی شمال و شرق ساحل چپ را مورد حمله قرار دادند که به کشته شدن 7 غیرنظامی و زخمی شدن 21 نفر منجر شد.

این افسر عراقی افزود: تروریست های داعش محله های "مجموعه الثقافيه" و"فيصليه" و"مهندسين" و"غفران" و"شرطه" را در محورهای شمالی و شرقی موصل گلوله‌باران کردند.
 
https://taghribnews.com/vdcg779xwak9nw4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی