تاریخ انتشار۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : 246114

انتشار شماره جدید مجله علمی _ پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی

شماره ششم مجله علمی ـ پژوهشی فقه مقارن‎ دانشگاه مذاهب اسلامی به عنوان نخستین مجله تخصصی در حوزه فقه مقارن مذاهب اسلامی چاپ و روانه بازار نشر شد.
انتشار شماره جدید مجله علمی _ پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، ششمین شماره مجله علمی ـ پژوهشی فقه مقارن‎ دانشگاه مذاهب اسلامی با مقالاتی از اساتید و صاحبنظران حوزه و دانشگاه در زمینه مباحث و مسائل مستحدثه از دیدگاه فقه مذاهب اسلامی چاپ و منتشر شد.
 
شماره جدید این مجله علمی ـ پژوهشی با سرمقاله ای از دکتر  عابدین مومنی با عنوان «فقه مقارن راهی برای کشف حقیقت» و همچنین مقالاتی از دکتر محمد جعفری هرندی و… به چاپ رسیده است.
 
مطالبی که شماره 6 مجله علمی  ـ پژوهشی «فقه مقارن» دانشگاه مذاهب اسلامی دربرگرفته به شرح ذیل است:
 
ولایت فقیه از دیدگاه مذاهب فقهی اسلامی، از دکتر عابدین مؤمنی، رابطه استفاده از قیاس و دلیل عقل در استنباط احکام از محمد جعفری هرندی، بررسی تحلیلی و انتقادی شرط استفاده از سلاح در جرم محاربه از منظر فقه مقارن از احمدرضا توکلی، حامد رستمی نجف آبادی، محمدرضا حق شناس.
 
همچنین مقالات دیگری با عناوین: «بررسی حکم موسیقی بر اساس مقاصد شريعت» از جمال فرزند­ وحي، طيب مرادي ده چراغی، سيد نورالدين حسيني، «پیوند عضو پس از اجرای حد و قصاص از دیدگاه مذاهب فقهی» از محمد جمالی، مصطفی ذوالفقارطلب، «لعان در نظام حقوقی اسلام و ظرفیتهای آن در کاهش جنایات ناشی از بدبینی و خیانت در خانواده» از بهنام دارابی به چاپ رسیده است.
 
همچنین چکیده عربی و انگلیسی مقالات نیز در بخش پایانی این مجله چاپ شده است.
 
https://taghribnews.com/vdcfyvd0jw6djya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی