تاریخ انتشار۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۰
کد مطلب : 202518
رییس اتحادیه علمای مقاومت لبنان:

شيخ فتنه و تكفيريها خوارج عصر هستند

رییس اتحادیه علمای مقاومت لبنان: احمد الاسیر و طرفداران وی خوارج عصر هستند و درباطن هیچ بویی از اسلام نبرده اند.
شيخ فتنه و تكفيريها خوارج عصر هستند
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، شیخ ماهر حمود روز شنبه در گفتگو با شبكه الميادين، خلأ بزرگ فرهنگ اصیل دینی در جوامع را زمینه‎ساز فعالیت تكفيريها دانست و خاطرنشان كرد: دستگیری شیخ فتنه در لبنان صفحه جدید در مجال سیاسی و دینی این کشور گشود. 
 
وی افزود: اعترافات احمد الاسیر مبنی بر بودن نام من در لیست افرادی که باید ترور شوند جای تعجب نیست؛ چرا که این شیخ فتنه یک خشونت طلب است. دستگاه‌های امنیتی لبنان بارها به من هشدار داده بودند که گروه‌های تکفیری قصد ترور من را دارند.
 
این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: احمد الاسیر و طرفداران وی خوارج عصر هستند که شیخ محمد سعید البوطی، رییس اتحادیه علمای شام را به شهادت رساندند. این افراد در ظاهر عبادت های اسلامی را انجام می دهند اما در باطن هیچ بویی از اسلام نبرده اند. احمد الاسیر بدون هیچ اطلاعی از سیاست، وارد این عرصه شد و اخبار خود را تنها از دستگاه‌های جاسوسی دشمن دریافت می کرد. این شخص حتی به مسایل شرعی نیز هیچ علمی نداشت.
 
وی در بخش دیگری از اظهارات خود به بحران سوریه اشاره و تصریح کرد: امروز افکار عمومی آنچه را در سوریه به اسم انقلاب سوریه معرفی می شود، محکوم می کند. بر همگان روشن شده که این مساله یک توطئه و فتنه‌ای بزرگ برای ضربه زدن به جهان عرب و اسلام است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcfy0d0cw6dxta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی