تاریخ انتشار۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 232812
امام جمعه اهل سنت رازو جرگلان:

وحدت شيعه و سني در رازو جرگلان مثال زدني است

امام جمعه اهل سنت باغلق از توابع شهرستان رازو جرگلان گفت: امروز وحدت شيعه و سني در رازو جرگلان مثال زدني است والحمدالله مردمان اين شهرستان توانسته اند باپيروي از دستورات الهي، و فرمايشات امام راحل و مقام معظم رهبري در زمينه وحدت به پيشرفت هاي فراواني دست پيدا بکنند، الحمدالله هيچ اختلافي در بين مردم اين شهرستان وجود ندارد .
وحدت شيعه و سني در رازو جرگلان مثال زدني است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب (تنا) از بجنورد،"حاج غفورآخوند يزداني"امام جمعه اهل سنت باغلق از توابع شهرستان رازوجرگلان(خراسان شمالي) در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اظهارداشت: امروز كه مراد دشمنان اسلام، نابودي اسلام اصيل و ناب است، همه مسلمانان جهان اسلام وظيفه دارند با الگو قرار دادن پيامبر اسلام، در دفاع از دين مبين اسلام و گسترش وحدت اسلامي قدم هاي بزرگي برداردند تا با اين کار، مكر دشمنان را به خودشان برگردانيم.

آخوند يزداني تصريح کرد: با وحدت و یکپارچگی مسلمانان می توانند در برابر پروردگار و رسول اکرم (ص) سربلند باشند و به سعادت دنیوی و اخروی برسند چراکه خداوند براین مسأله تآکیدات فراوان داشته است.

خطيب جمعه اهل سنت باغلق افزود: يکپارچگي و همبستگي يک ملت اعم از شيعه و سني و وحدت مسلمانان در اين برهه از زمان حياتي است ، چرا که دشمن به عناوين مختلف سعي در ايجاد اختلاف بين مسلمانان دارد، بايد مسلمانان هوشيار باشند و با حفظ و گسترش اتحاد و همبستگي وحدت اسلامي را نشان دهند و به دشمنان اجازه ندهند که هرگز به فکر اختلاف افکني بين آنها باشند. 

 آخوند يزداني همچنين در ديگر خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به احاديثي از رسول اکرم (ص) خاطرنشان کرد: مرگ هميشه درکمين است و انسان نبايد گول زرق و برق هاي دنيوي را بخورد و از مرگ غافل بشود.

وي ضمن مهم شمردن زهد و تقوا، اضافه کرد: پس از مرگ تنها عبادت و اعمال صالح شخصي د اين دنيا به داد او مي رسد و اين بايستي در جهت توشه آخرت سعي و تلاش بشود.

 گفتني است، خطيب نماز جمعه اهل سنت باغلق شهرستان رازو جرگلان  درپايان براي پيروزي اسلام و مسلمين در سراسرجهان و همچنين تداوم امنيت و آرامش در جمهوري اسلامي ايران دعا نمودند.
 
https://taghribnews.com/vdcfy0d00w6dmca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی