>> پادشاه بحرین نماینده ملت این کشور در اتحادیه عرب نیست | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 186959
ائتلاف 14 فوریه بحرین:

پادشاه بحرین نماینده ملت این کشور در اتحادیه عرب نیست

تنا
ائتلاف 14 فوریه بحرین در بیانیه ای تأکید کرد: نشست سران اتحادیه عرب با هدف توطئه علیه ملت های عرب تشکیل شده و پادشاه بحرین به هیچ وجه نماینده ملت این کشور در اتحادیه عرب نیست.
پادشاه بحرین نماینده ملت این کشور در اتحادیه عرب نیست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در بیانیه ائتلاف 14 فوریه بحرین که به مناسبت برگزاری نشست سران اتحادیه عرب صادر شد، آمده است: نا امیدی ملت های عرب از برگزاری نشست های سران عرب هیچ گاه بی دلیل و شاهد نبوده است زیرا هیچ عرب آزاده ای یافت نمی شود که برای این گونه نشست های بی ارزش سیاسی، ارزشی قائل باشد.
 
در ادامه بیانیه تأکید شده است: سران عرب حتی لحظه ای به منافع ملت خویش نمی اندیشند و به همین دلیل، در صدد اتحاد خود برای مقابله با رژیم صهیونیستی و آزادی اراضی اشغالی فلسطین نیستند؛ آنان تنها به سرکوب ملت ها و نادیده گرفتن خواسته های قانونی آنان می اندیشند کما اینکه در سرکوب ملت بحرین شاهد آن بوده ایم.
 
این ائتلاف تأکید کرد: حکام عرب تنها در راستای اجرای دستورات رؤسای آمریکایی خود قدم بر می دارند تا شاید مدت طولانی تری تحت حمایت آمریکا و صهیونیسم، بر کرسی حکومت تکیه بزنند. این در حالی است که آنان از سرنوشت سیاه حکام دیکتاتور پیشین مانند صدام حسین و قذافی درس نمی گیرند.
 
ائتلاف 14 فوریه در پایان این بیانیه با تأکید بر پایبندی مردم بحرین به نتایج همه پرسی مردمی، خاطرنشان کرد: بر این اساس، مردم بحرین، در نشست سران اتحادیه عرب، حمدِ دیکتاتور (حمد بن عیسی آل خلیفه؛ پادشاه بحرین) را نماینده خود نمی داند و تأکید می کند که این دیکتاتورِ جنایتکار، تنها نماینده خود و برخی از مزدوران بیگانه ای است که آن ها را برای حمایت از تاج و تخت رو به زوال خود، از خارج به بحرین آورده است.
https://taghribnews.com/vdcftvdy1w6dc1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی