>> پيشرفت ارتش و مردم عراق در مقابله با نكفيريهای داعش | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۴
کد مطلب : 203355

پيشرفت ارتش و مردم عراق در مقابله با نكفيريهای داعش

نیروهای الحشد الشعبی با کمک ارتش عراق فرمانداری شهر بیجی در استان صلاح الدین را از کنترل گروهک تروریستی داعش خارج کردند.
پيشرفت ارتش و مردم عراق در مقابله با نكفيريهای داعش
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)،در درگیری میان نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق و عناصر گروهک تروریستی داعش درشهر بیجی،نیروهای عراقی توانستند فرمانداری و ساختمانهای اطراف این محل را به کنترل خود درآورند.
 درحاليکه هنوز برخی از مناطق این شهر همچنان در دست عناصر گروهک تروریستی داعش است ارتش عراق و نیروهای مردمی تاکنون پیش روی های خوبی در این شهر داشته اند.
 
گروه تروریستی داعش تاکنون چندین بار به پالایشگاه نفت بیجی در عراق حمله کرده که هربار با هوشیاری نیروهای امنیتی این حمله دفع و به عقب رانده شدند.
 
فرمانده نیروهای زمینی ارتش عراق گفت:  200 عنصر گروه تروریستی داعش در عملیات نظامی در غرب شهر سامرا در استان صلاح الدین در شمال عراق، به هلاکت رسیدند.  سرتیب «جلال توفیق» همچنین از بازداشت 16 عضو این گروهک خبرداد که در میان آنها شهروندان اردن و دیگر کشورهای آسیایی به چشم می خورد.
 وی افزود: در این عملیات، تعداد زیادی از مخفیگاه ها، سلاح ها و انبار مهمات این گروه منهدم شد و چندین قبضه اسلحه و مهمات نیز به غنیمت گرفته شد.
 

پلیس عراق هم از هلاکت 22 عنصر گروه تروریستی داعش درحملات هوایی به منطقه جبل حمرین در شمال شرقی شهر بعقوبه در استان دیاله خبر داد.
 
در این حملات همچنین 5 دستگاه خودروی نظامی داعش منهدم شد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcftmd0tw6dxma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی