تاریخ انتشار۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 204679

انتقاد از سیاست تبعیض آمیز رسانه های بحرین

مسئول بخش آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین، از وجود تبعیض در رسانه های رسمی و شبه رسمی این کشور خبرداد و از رژیم بحرین خواست به معاهده مبارزه با تبعیض پایبند باشد.
انتقاد از سیاست تبعیض آمیز رسانه های بحرین

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ میثم سلمان" مسئول بخش آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین در نشستی باعنوان "تبعیض در رسانه" گفت: رسانه رسمی بحرین همچنان به سیاست های تحریک آمیز خود علیه مردم  ادامه می دهد و شهروندان شیعه قربانیان این تبعیض هستند.

وی افزود: رژیم آل خلیفه همچنان با وضع قوانین ضد تبعیض مخالف است و از سوی دیگر گزارش کمیته مستقل حقیقت یاب نیز حاکی از وجود تبعیض در رسانه های رسمی و شبه رسمی کشور است.

شیخ سلمان ادامه داد: گزارش کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس و وزارت خارجه آمریکا نیر بر استمرار این سیاست در بحرین دلالت دارد.

مسئول بخش آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین تأکید کرد: ما با هر قانونی که تحریک آمیز و موجب تبعیض و اخلال در حق آزادی بیان در منابر دینی و سیاسی و رسانه ای باشد، مخالفیم.

وی در پایان از رژیم آل خلیفه خواست به معاهده بین المللی مبارزه با تبعیض، پایبند باشد و اقدامی قانونی برای جلوگیری از تبعیض انجام دهد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcfejd01w6dxva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی