>> هشدار نسبت به افزایش اسلام هراسی در مدارس انگلیس | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 180289

هشدار نسبت به افزایش اسلام هراسی در مدارس انگلیس

در پی حملات تروریستی اخیر در پایتخت فرانسه، فعالان انگلیسی نسبت به رشد روز افزون اسلام هراسی در مدارس انگلیس و بدرفتاری های ناشی از آن با دانش آموزان مسلمان هشدار دادند.
هشدار نسبت به افزایش اسلام هراسی در مدارس انگلیس
فعالان انگلیس در گزارشی که روز جمعه در روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت" منتشر شد، اعلام کردند دانش آموزان مسلمان این کشور به طور فزاینده ای مورد آزار همکلاسی های خود قرار دارند و دولت انگلیس نیز اقدامی در جهت حل این مشکل انجام نمی دهد.

تل ماما (Tell MAMA) ، سازمان خیریه ای در انگلیس که جرایم مربوط به نفرت‌‌پراکنی علیه مسلمانان را رصد می‌کند، با اشاره به گزارش های اخیر آموزگاران و والدین مبنی بر حملات فیزیکی و لفظی علیه دانش آموزان مسلمان این کشور اعلام کرد پس از حملات اخیر در پاریس، مدارس انگلیس شاهد افزایش قابل توجه در حوادث بوده اند.

بعد از حملات تروریستی در پاریس که از هفتم تا نهم ژانویه ۲۰۱۵ روی داد، این دیده بان اسلام هراسی ۱۱۲ مورد خشونت لفظی و فیزیکی علیه دانش آموزان مسلمان را به ثبت رسانده است.

فیاض مغال، مدیر سازمان دیده‌بان اسلام‌هراسی تل ماما، در همین راستا دولت انگلیس را به عدم رسیدگی و حل مشکل مسلمان ستیزی در این کشور متهم کرد و گفت: گروه خیریه‌ وی پیش از وقوع این حملات بارها برای جلب حمایت وزارت آموزش، در تعلیم راه های مقابله با اسلام هراسی تلاش کرده است.

افزون بر این، اصناف و اتحادیه های آموزگاران و گروه های ضد نژادپرستی نیز از مشاهده روند فزاینده حوادث مسلمان ستیزی در مدارس انگلیس خبر داده اند.
https://taghribnews.com/vdcfcxdy1w6dc0a.igiw.html
مرجع : پرس تی وی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی