تاریخ انتشار۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 172198

تأکید بر ضرورت توقف حمایتهای مالی از گروه های تروریستی

اسقف راعی اعلام کرد: خاورمیانه امروز بیشتر از هر چیزی به شنیدن زبان محبت و برادری و صلح نیاز دارد.
تأکید بر ضرورت توقف حمایتهای مالی از گروه های تروریستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،" کاردینال مار بشاره پطرس الراعی" اسقف مارونی ها در دیدار با اسقفها و نمایندگان کلیساهای شرق در استرالیا بر ضرورت توقف حمایتهای مالی و تسلیحاتی از گروه های تروریستی تأکید کرد.

وی از جامعه بین الملل خواست تا برای توقف جنگهایی که شاهد آن هستیم و در راستای منافع سیاسی و اقتصادی و تجارت سلاح صورت می گیرد ، اقدام کنند.

الراعی افزود: خاورمیانه بیشتر از هر چیزی به شنیدن زبان محبت و برادری و صلح که قداست زندگی انسانی را محترم می شمارد نیاز دارد، برعکس زبان قتل و کشتار و تخریب که امروز شاهد آن هستیم.

اسقف مارونی ها با اشاره به وضعیت کنونی لبنان بار دیگر بر لزوم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور تأکید و از پارلمان لبنان تقاضا کرد تا وظایف خود در قبال انتخاب رئیس جمهور جدید در این کشور را به خوبی انجام دهد.

در دیدار اسقف الراعی با نمایندگان طایفه های اسلامی در استرالیا بیانیه ی مشترک مسیحی اسلامی صادر شد که در آن بر ضرورت تعهد به همزیستی مشترک و وحدت و محبت بین همه گروه ها تأکید شد.

در این بیاینه توسل به گفتگو تنها راه مبارزه با اختلافات و حفظ آزادی ایمان و عبادت و صلح و همزیستی به عنوان هدف عالی و برتر هر انسان مؤمنی یاد شده است.

در ادامه این بیانیه عملیاتهای تروریستی علیه مسلمان و مسیحیان در سوریه و عراق و فلسطین محکوم شده است.
https://taghribnews.com/vdcf10dycw6deya.igiw.html
مرجع : تشرین آنلاین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی