تاریخ انتشار۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : 243027

واکنش تجمع علمای مسلمین لبنان به توطئه تجزیه در منطقه/ محکومیت دخالت نظامی ترکیه در سوریه و ادامه تجاوز عربستان به یمن

تجمع علمای مسلمین لبنان در پیامی طرح صهیونیستی ـ آمریکایی برای تجزیه امت اسلامی را محکوم کرد.
واکنش تجمع علمای مسلمین لبنان به توطئه تجزیه در منطقه/ محکومیت دخالت نظامی ترکیه در سوریه و ادامه تجاوز عربستان به یمن
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این پیام امده است: منطقه به سوی گزینه های سرنوشت سازی گام برمی دارد که بر مرزهای جغرافیایی تأثیر می گذارد و اهداف پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی جهت تجزیه امت اسلامی و برپایی دولت کُرد بر اساس تقسیم ایران، عراق، ترکیه و سوریه و همچنین تجزیه یمن بر اساس تجاوز عربستان سعودی را دنبال می کند.
 
این تجمع با برپایی دولت کرد بر اساس تقسیم کشورها مخالفت کرد و افزود: این پروژه تنها به سود دشمن صهیونیستی است. کردها قشر اساسی امت اسلامی هستند و باید حقوق طبیعی خود را بدون تحت تأثیر قرار گرفتن وحدت پیگیری کنند.
 
در ادامه این پیام با محکومیت دخالت نیروهای ترکیه در شمال سوریه، آمده است: دخالت نیروهای بیگانه باید با موافقت دولت سوریه و با هدف نابودی داعش صورت گیرد، در غیر اینصورت باید این نیروها را اشغالگر دانست و بر اساس مقررات دیپلماسی با آنان برخورد کرد.
 
آنان همچنین ادامه تجاوز عربستان علیه یمن را محکوم کرده و ادامه دادند: دولت عربستان باید به طرح علی عبدالله صالح مبنی بر گفت وگو بین شورای ریاستی یمن و دولت عربستان جهت نجات آل سعود از بحرانی که به دلیل پایداری ملت یمن در دام آن افتاده است، تن دهد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcf0md0ew6djxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی