تاریخ انتشار۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۴
کد مطلب : 172214

داعشی ها با ملیت های مختلف وسلاح های پیشرفته

گروه تروریستی داعش سلاح های ساخت سال ۲۰۱۴ را در اختیار دارد و اعضای آن از شهروندان ۶۷ کشور هستند.
داعشی ها با ملیت های مختلف وسلاح های پیشرفته
همزمان با اعتراف مقامات رسمی کشورهای اروپایی مبنی بر عضویت بیش از سه هزار شهروند غربی بویژه انگلیس، فرانسه و آلمان در داعش و همچنین افشای حضور ۳۰صهیونیست در این گروه تروریستی، یک مقام عراقی اطلاعات بیشتری در این زمینه فاش کرد. به گزارش ایرنا،عضو شورای استان الانبار عراق در این باره گفت:کشورهای اردوگاه ضدسوری بویژه آمریکا، انگلیس، فرانسه و چند کشور عربی منطقه، داعش و دیگر گروههای مسلح تکفیری از جمله جبهه النصره را با هدف انجام اقدامات تروریستی و درگیری های مسلحانه علیه حکومت بشار اسد، مورد حمایت گسترده تسلیحاتی، اطلاعاتی و مالی قرار دادند.
بسیاری از گزارش ها همچنین نشان می دهد که گروه های تروریستی چند ملیتی ضد سوری با کامیون های انباشته از تسلیحات از خاک ترکیه به سوریه منتقل می شدند که هنوز این روند ادامه دارد.
'طه عبدالغنی' شنبه شب در برنامه 'خفایا معلنه' که از شبکه 'السومریه' پخش شد، افزود: دشمنان ما از سلاح های قدیمی استفاده نمی کنند بلکه سلاح های پیشرفته جدید دراختیار دارند.

وی با بیان اینکه استان الانبار گرفتار یک جنگ فرسایشی شده است، اضافه کرد: برخی از سیاستمداران  شکست خورده تلاش می کنند ارتس عراق را یک ارتش طایفه ای و مذهبی معرفی کنند که فقط از طایفه و هم کیشان خود دفاع می کند و این دروغی بیش نیست. عبدالغنی گفت: بیشتر نیروهایی که هم اکنون در استان سنی نشین 'الانبار' با تروریست ها می جنگند شیعیان استان های جنوبی و مرکزی هستند.
https://taghribnews.com/vdcezw8zejh8fwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی