تاریخ انتشار۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 239931

خطیب جمعه تهران جنایت سعودی ها را محکوم کرد

حجت الاسلام کاظم صدیقی در نمازجمعه این هفته تهران ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) و تبریک هفته کرامت اظهار داشت: حادثه هولناکی که سعودی ها با آن پرونده سیاه و ننگین خود را، ننگین تر کردند حمله به یک روستا در استان تعز یمن بود
خطیب جمعه تهران جنایت سعودی ها را محکوم کرد
حجت الاسلام کاظم صدیقی در نمازجمعه این هفته تهران ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) و تبریک هفته کرامت اظهار داشت: حادثه هولناکی که سعودی ها با آن پرونده سیاه و ننگین خود را، ننگین تر کردند حمله به یک روستا در استان تعز یمن بود.
وی افزود: آنها خمپاره های زیادی به آن روستا زدند و هم مسجدی را منفجر کردند؛ هم مردم آنجا را قتل عام کرده و پس از کشتن مسلمانان بدن های آنها را مثله کردند و قبر عارفی که در آنجا مورد احترام بود نبش قبر کرده و استخوان ها را درآوردند و به آتش کشیدند.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه این درندگی با کجای اسلام همخوانی دارد، ادامه داد: کدام حقوق بشر اینها را تایید می کند و اینها چطور ادعای مسلمانی و خادم الحرمینی دارند؟ این لکه ننگی بود که بر ننگ های دیگر آنها اضافه شد.
حجت الاسلام صدیقی همچنین با اشاره به انفجار تروریستی اخیر در افغانستان، گفت: در افغانستان قوم هزاره که قرار بود برقی به آنها داده شود اما به کسان دیگری داده شد به عنوان جنبش روشنایی تجمعی کردند تا مطالبه حقی انجام دهند اما سه انفجار پی در پی بیش از ۸۰ انسان بیگناه را به خاک و خون کشید و صدها نفر مجروح شدند.
وی خاطرنشان کرد: این اتفاق را طالبان به عهده نگرفت و سازمانهای بین المللی و دولت افغانستان باید پاسخگو باشند که عامل این جنایت هولناک چه کسی بوده است؟ چرا که مواد انفجاری که به دست آمده است، در حکومت ها وجود دارد.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: ما این فاجعه را نیز تسلیت می گوییم و بار دیگر بی عرضگی سازمانهای به اصطلاح حقوق بشر و سازمانهای بین المللی هم در جریان یمن و هم در جریان افغانستان و هم در هر جایی که مظلوم کشی وجود دارد، نشان داده شد.
https://taghribnews.com/vdcexo8wzjh8xoi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی