>> ما خواهان رئیس جمهوری هستیم که به مقاومت ایمان داشته باشد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : 156960
معاون دبیرکل حزب الله:

ما خواهان رئیس جمهوری هستیم که به مقاومت ایمان داشته باشد

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: ما خواهان رئیس جمهوری هستیم که به مقاومت ایمان داشته باشد، چون مقاومت شرف است و موجب آزادی لبنان و عزت آن شد.
ما خواهان رئیس جمهوری هستیم که به مقاومت ایمان داشته باشد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پانوراما، "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشتی در القصر در استان هرمل لبنان با بیان اینکه رئیس جمهوری آینده لبنان باید به ۳ اصل حاکمیت ملی، مقاومت و ساخت و بنای دولت پایبند و معتقد باشد، افزود: ما چنین رئیس جمهوری می خواهیم و تصور می‌کنم، او را به خوبی می‌شناسید، حتی اگر از وی نامی نبرده باشیم و از خداوند برای او توفیق در تحقق اهداف مهم برای لبنان را درخواست کنیم.

وی همچنین خواستار این شد که رئیس جمهوری آینده لبنان به تمامیت ارضی لبنان ایمان داشته باشد و توصیه‌ها و خواسته‌های بیگانگان را نپذیرد و به حساب مردم لبنان بهایی را پرداخت نکند.

شیخ نعیم قاسم افزود: ما خواهان رئیس جمهوری هستیم که به مقاومت ایمان داشته باشد، چون مقاومت شرف است و موجب آزادی لبنان و عزت آن شد، همچنین از جمله طرف‌هایی باشد که خواستار بنای دولتی بر پایه اصول و مبادی مستحکم و به دور از تقسیم بندی و فساد و سرقت و از بین رفتن اموال باشد.

https://taghribnews.com/vdcepp8z7jh8noi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی