تاریخ انتشار۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 179299

مصاحبه سید حسن نصرالله با شبکه المیادین

دبیرکل حزب الله لبنان : مقاومت این کشور هر سلاحی که به ذهن رژیم صهیونیستی خطور نمی کند را در اختیار دارد.
مصاحبه سید حسن نصرالله با شبکه المیادین

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در گفتگو با شبکه المیادین گفت : مقاومت لبنان همه انواع سلاح هایی که به فکر رژیم صهیونیستی نیز خطور نمی کند در اختیار دارد.

وی در این گفتگو که "غسان بن جدو" مدیر شبکه المیادین مجری آن بود و بزودی مشروح آن منتشر خواهد شد به توانمندی های نظامی مقاومت اشاره کرد.

سید حسن نصرالله همچنین درباره شناسایی جاسوسان اسرائیلی در بدنه حزب الله سخن گفت و درباره شایعاتی که در این رابطه منتشر شده است شفاف سازی کرد.

درگیری مقاومت لبنان و رژیم صهیونیستی، اوضاع سوریه، عراق، عربستان سعودی، ایران، بحرین و هچنین پرونده گفتگو ی حزب الله و جریان المستقبل لبنان { به ریاست سعد حریری } و چشم اندازهای این گفتگو از دیگر موضوعاتی بود که سید حسن نصرالله درباره آنها گفتگو کرد.

پیش از این شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفته بود: "صهیونیست‌ها به‌ خوبی می‌دانند که حزب‌الله موشک‌های نقطه‌زن در اختیار دارد و به‌ علت امکاناتی که حزب‌الله به دست آورده و حمایت‌های جمهوری اسلامی و آمادگی حزب‌الله برای هر جنگ آینده، این جنگ برای اسرائیلی‌ها سخت‌تر خواهد بود".
https://taghribnews.com/vdceoo8zojh8fwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی