تاریخ انتشار۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 192400
شیخ نبیل قاووق:

آل سعود روی صهیونیست‌ها را سفید کرده است

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله تأکید کرد: جنایات آل سعود در یمن از جنایتهای رژیم صهیونیستی در غزه و قانا نیز فجیع تر است.
آل سعود روی صهیونیست‌ها را سفید کرده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ نبیل قاووق" نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که به مناسبت هفتمین روز شهادت یکی از شهدای مقاومت  لبنان برگزار شده بود، گفت: تکفیریهای تروریست سعی داشتند، قلمون را تبدیل به پایگاهی برای حمله به سوریه و لبنان کنند تا لبنان بازیچه دست آنان شود.  

قاووق با اشاره به برخی ادعاها، مبنی بر اینکه شرایط جغرافیایی قلمون به حزب الله اجازه موفقیت در عملیات این منطقه را نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: با وجود همه این اظهارات  تکفیری‌ها در روزهایی اندک در مقابل مجاهدان مقاومت به زانو درآمدند.

این عضو ارشد حزب الله عملیات قلمون را عملیاتی راهبردی و تاریخی برای لبنان برشمرد و گفت: مقاومت تنها گروه‌های تکفیری را هدف قرار داد و به هیچ یک از مردم لبنان در این عملیات آسیبی وارد نشد.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همراهی عربستان با القاعده و گروه‌های تکفیری در تجاوز به یمن، گفت: جنایت‌های عربستان سعودی از جنایات صهیونیست‌ها در قانا و غزه فراتر رفته است .
 
این عالم لبنانی با تأکید بر اینکه ادامه مشکلات لبنان، سوریه، عراق، بحرین و یمن ناشی از نوع رفتار سعودی ها است، گفت: حزب الله به محکوم کردن تجاوز گر ادامه می دهد و ملت یمن را تنها نخواهد گذاشت.
 
https://taghribnews.com/vdcdzx0fzyt0no6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی