تاریخ انتشار۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : 169208
سيد عمار حکيم:

عراق نیاز به دخالت مستقیم دیگر کشورها در جنگ با ترویستهای تکفیری ندارد

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به اینکه ما خواهان کمک برای جنگ با تروریسم هستیم، در عین حال تأکید کرد: عراق در حال حاضر نیاز به دخالت مستقیم دیگر کشورها در جنگ با ترویستهای تکفیری ندارد.
عراق نیاز به دخالت مستقیم دیگر کشورها در جنگ با ترویستهای تکفیری ندارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "سید عمار حکیم" گفت: عراق در حال حاضر نیاز به دخالت مستقیم دیگر کشورها در جنگ با ترویستهای تکفیری ندارد و عراقی ها خواهان سرعت بخشیدن دیگر کشورها به مسلح کردن ارتش عراق هستند.

وی به ادعای آمریکا مبنی بر مبارزه با داعش گفت : آمریکا سه میلیارد دلار از عراق دریافت کرده است تا ارتش عراق را به سلاحهای پیشرفته مجهز کند اما هنوز این سلاح ها را تحویل نداده است.

عمار حکیم خطاب به کشورهایی که شعار مبارزه با تروریسم را سر می دهند ، گفت : این کشورها باید به وعده های خود در مسلح کردن ارتش عراق عمل کنند.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق به موفقیت ها و پیروزی های ارتش و نیروهای مردمی عراق علیه تروریست های تکفیری گفت : پیروزیهای اخیر علیه تروریست های تکفیری ، مدیون داوطلبان مردمی، نیروهای نظامی و قبایل عراق است و ما نخواهیم گذاشت هیچ کشوری حاکمیت عراق را نقض کند.وی از مردم اهل سنت هم خواست علیه تروریست های تکفیری ، انتفاضه بزرگ انجام دهند.


https://taghribnews.com/vdcdzn0fjyt09x6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی