تاریخ انتشار۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 202624
//خبرهای بحرین//

درخواست الوفاق از سازمال ملل/ سرکوب مخالفان تنها دستاورد مذاکرات آل ‎خلیفه با مخالفان

جمعیت الوفاق بحرین از گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمال ملل خواست برای مشخص شدن سرنوشت عالم بحرینی بازداشت شده به آنان کمک کند.
درخواست الوفاق از سازمال ملل/ سرکوب مخالفان تنها دستاورد مذاکرات آل ‎خلیفه با مخالفان
به گزارش خبرگزای تقریب(تنا)، جمعیت الوفاق بحرین از گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل خواست تا این جمعیت را در اطلاع از سرنوشت شیخ حسن عیسی نماینده سابق پارلمان بحرین و همچنین درخواست از دولت برای آزادی فوری او یاری کند.
 
الوفاق تاکید کرد که سرنوشت شیخ حسن العیسی شخصیت برجسته سیاسی بحرین که در انتخابات سال 2010 بیشترین تعداد آرای مردمی را به خود اختصاص داده بود در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و بیش از 85 ساعت است که هیچ اطلاعی از او در دست نیست، وکلای مدافع شیخ عیسی از دیدار با او منع شده‌اند.
 
جمعیت الوفاق در ادامه از بازداشت شیخ عیسی و نبود اطلاعات در خصوص وضعیت او ابراز نگرانی کرده و از تمامی سازمان های بین المللی خواست تا در به دست آوردن اطلاعاتی از او مشارکت کنند.
 
بر اساس گزارش جمعیت الوفاق، شیخ حسن عیسی عصر سه شنبه به دلایل نامعلومی بدست نیروهای امنیتی بحرین بازداشت و از حق دفاع و داشتن وکیل مدافع محروم شده است.
 
فعال سیاسی بحرین: 
سرکوب مخالفان تنها دستاورد مذاکرات میان نظام آل‎خلیفه و مخالفان است

 
فعال سیاسی بحرین با اشاره به گسترش فساد و بی عدالتی در کشور تاکید کرد که تنها نتیجه‎ مذاکرات مخالفان نظام با حکومت، سرکوب مخالفان بود. 
 
حسن مرزوق معاون دبیرکل تجمع ملی دموکراتیک بحرین از افزایش بحران در این کشور خبرداد و گفت: در سایه فسادی که سراسرکشور را فرا گرفته است، امروز بحرین، در بحرانی خفقان آلود به سر می برد.
 
مرزوق در بیانیه‌ای مطبوعاتی افزود: گروه‌های سیاسی مخالف نظام بارها فریاد «مذاکرات سازنده» را سر دادند اما هجوم امنیتی آل خلیفه تنها چیزی است که نصیبشان شده است.
 
وی با اشاره به سخنان نفرت آلود و تحریک و اغتشاش‌های مذهبی در منبرهای طرفدار نظام خاطرنشان کرد: سردمداران آل خلیفه به وظیفه خود در متوقف ساختن گفتمان‌های کینه توزانه و تحت تعقیب قراردادن قلم به دستان ترویج دهنده خشونت عمل نمی کنند.
 
فعال سیاسی بحرین تصریح کرد: حکومت بحرین به جای آنکه از شهروندان رنج دیده از بحران اقتصادی حمایت کند، با سرقت ثروت‌ ملی، به حمایت از راه حل نظامی ازطریق سرکوب تظاهرکنندگان روی آورده است.
 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcdxx0xoyt0z96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی