تاریخ انتشار۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : 243025

تبعیضی دیگر علیه مسلمانان آمریکا

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی با ابراز نگرانی از بسته شدن تعداد زیادی از حساب‌های مسلمانان در بانک‌ها، این عملکرد دولت را برگی دیگر از تبعیض علیه جامعه مسلمان آمریکا دانست.
تبعیضی دیگر علیه مسلمانان آمریکا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه خبری «Daily Caller»، شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی ، بزرگترین سازمان حامی حقوق مسلمانان آمریکا، از مسلمانان آمریکا خواست برای روشن شدن دلیل مسدودی حساب های مسلمانان در بانک های آمریکا، در یک بررسی در مورد بسته شدن حساب‌های بانکی مشارکت کنند.
 
این سازمان حقوقی حامی مسلمانان در بیانیه‌ای اعلام کرد: بانک‌ها حساب‌های برخی از مسلمانان را بدون هیچ توضیحی مسدود کرده‌اند و تعداد زیاد حساب‌های مسدود شده تأثیری منفی بر اعضای جامعه اسلامی آمریکا دارد.
 
به گفته شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی، برخی بانک‌ها مانند بانک آمریکا، بانک چیس و بانک ولز فارگو به صورت ناگهانی اقدام به مسدود کردن این حساب‌ها کرده‌اند.
 
این شورا معتقد است که مسدود شدن حساب‌ها ممکن است یک اتفاق نباشد بلکه یک مسئله نظام‌مند فراگیر باشد که فاقد اسناد و مدارک لازم برای پیگیری آن است.
 
شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی همچنین شواهدی دارد که مسلمانانی که خواستار توضیح بیشتر از بانک‌ها شده‌اند، جواب‌های مبهم یا ناقصی دریافت کرده یا اصلاً جوابی نگرفته‌اند.
 
مسئولان این شورا معتقدند که بانک‌ها در حال به کارگیری ناصحیح قوانین و پرونده‌سازی و تبعیض علیه مسلمانان بر اساس تفاوت‌های دینی و نژادی هستند.
 
https://taghribnews.com/vdcdxs0xkyt0oz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی