تاریخ انتشار۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 294326

گروه های فلسطینی تصمیم واشنگتن برای بستن دفتر ساف را محکوم کردند

گروه های فلسطینی تصمیم دولت آمریکا برای تعطیلی دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین "ساف" در واشنگتن را محکوم و تأکید کردند که این تصمیم نشانگر موضع خصمانه آمریکا در قبال مسأله فلسطین است.
گروه های فلسطینی تصمیم واشنگتن برای بستن دفتر ساف را محکوم کردند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جبهه خلق برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این تصمیم آمریکا مهر تأییدی بر سیاست ثابت و خصمانه دولت های متوالی آمریکا علیه ملت فلسطین و حقوق ملی آن است.

جبهه خلق خاطر نشان کرد که تصمیم اخیر آمریکا بیانگر حمایت کامل و بی وقفه واشنگتن از رژیم صهیونیستی است که به سیاست استعماری خود در کوچاندن فلسطینیان از خانه و کاشانه خود که مغایر قطعنامه های سازمان ملل است،  و نیز به جنایت های بی وقفه خود در زمینه نقض قوانین و منشورها و معاهدات بین المللی ادامه می دهد.

این گروه فلسطینی خواستار مقابله با این سیاست خصمانه آمریکا شد و بر لزوم عدم تسلیم در برابر فشارهای دولت آمریکا علیه مقامات فلسطینی و مقابله با خیالات و دل بستن ها به ایفای نقش بی طرفانه از سوی واشنگتن در قبال منازعه فلسطینی و عربی ـ اسرائیلی تأکید کرد.

جبهه خلق همچنین خواستار اتخاذ موضع یکپارچه از سوی طرف های فلسطینی در برابر این سیاست و مقابله با آن شد و بر لزوم سرعت بخشیدن به تحقق آشتی و وحدت ملی تأکید کرد.

از سوی دیگر، جنبش ائتلاف ملی نیز تصمیم اخیر دولت آمریکا را محکوم و بر لزوم اتخاذ موضع رسمی و یکپارچه در قبال کاخ سفید و سیاست های ظالمانه آن علیه ملت فلسطین تأکید کرد.

خضر دیاب عضو کمیته مرکزی این ائتلاف خاطر نشان کرد که این تصمیم که نوعی اعلام جنگ علیه سازمان آزادی بخش فلسطین و پروژه مقامات تشکیلات خودگردان برای تشکیل کشور فلسطین است، کاملا اجحاف در حق مساله فلسطین و طرفداری از صهیونیسم بین الملل است.

صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی ساف نیز روز شنبه اعلام کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین در صورت عدم بازگشایی دفتر نمایندگی ساف در واشنگتن، تمامی ارتباطات خود با دولت آمریکا را به حالت تعلیق درخواهد آورد. 
 
https://taghribnews.com/vdcdxo0x9yt0ns6.2a2y.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی