تاریخ انتشار۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 208024
شیخ علی یاسین:

ایران همیشه حامی فلسطین بوده است

رئیس جمعیت علمای صور لبنان، در بیانیه ای از استمرار وضعیت نامطلوب دولت لبنان و همچنین از سکوت حکام عرب در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی ، انتقاد کرد.
ایران همیشه حامی فلسطین بوده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ علی یاسین" رئیس جمعیت علمای صور لبنان، در بیانیه‌ای از استمرار وضعیت نامطلوب دولت لبنان، ابراز تأسف و تأکید کرد: دولتمردان شاهد هدر رفتن بیت المال هستند، اما هیچ اقدامی در راستای جلوگیری از این اتلاف انجام نمی دهند.

 وی افزود: باوجود تمام مشکلات در زمینه معیشتی، مردم باید اعتراضات خود را درچارچوب مسالمت آمیز ابرازکنند و به اموال عمومی و خصوصی خسارتی وارد نکنند.

وی در بخش دیگری از بیانیه خود به مسأله مسجد الاقصی پرداخت و خاطر نشان کرد :حکام عرب، پشتیبان متجاوزان به یمن و سوریه هستند و در قبال تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان، هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تمام وجود و بدون توجه به مذهب فلسطینیان از فلسطین حمایت کرد، ولی با این وجود، دشمنان اسلام با ایران که رویه اش در برخورد با کشورهای اسلامی، روش اسلام ناب محمدی است، با دشمنی روز افزون تعامل می کنند.

روزگذشته درپی درگیری‌ میان معترضان به وضعیت جمع‌آوری زباله‌ در بیروت و نیروهای امنیتی لبنان، ده‌ها تن از هر دو طرف زخمی شدند.
نیروهای امنیتی لبنان با استفاده از گاز اشک آور و آب پر فشار سعی کردند، تظاهرکنندگان را متفرق کنند؛ تظاهرکنندگان نیز به سمت آنها سنگ پرتاب کردند. در این درگیری‌ها 27 معترض بازداشت و 35 نفر دچار مشکلات تنفسی شدند.
https://taghribnews.com/vdcdxj0xoyt0zz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی