تاریخ انتشار۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 159687
همه ما آرزومند صلح هستيم

دعا برای صلح

پاپ در دیدار با روحانیون مسیحی گفت: خاورمیانه از بحرانی رنج می برد که با خشونت و عدم اعتماد و مشخص نبودن مرزها همراه است. من برای همه کسانی که از این اوضاع رنج می برند تاسف می خورم. زمان آن رسیده است تا با تلاش برای برقراری عدالت این درد و رنج ها به پایان برسد. اکنون زمان آن رسیده است تا این اقدام شجاعانه شروع شود. من از دو ملت فلسطینی و اسرائیلی و رهبران آنها می خواهم از این تنگنا خارج شوند.
دعا برای صلح
پاپ فرانسیس در این سفر اصرار داشت که با روادید آرژانتینی و نه دیپلماتیک و با بالگرد اردنی به بیت اللحم در کرانه باختری وارد شود و با حضور در اسرائیل مخالفت داشت.
وی در این سفر ابتدا با محمود عباس دیدار کرد. محمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان نیز با تقدیم هدایایی که با دستان فلسطینیان ساخته شده بود از وی استقبال کرد. در میان این هدایا صلیبی بود که از سنگهای دیوار فاصل در این کشور ساخته شده بود تا بیانگر شعار آوارگان و همبستگی با فلسطینی ها تا رسیدن به حقوق شان باشد.

media.www.taghribnews.com/images/docs/files/000159/nf00159687-1.flv


پاپ در ادامه سفر خود به کلیسای المهد رفت تا واقعیتی را که وجود داشت لمس کند اما وی با نیروهای امنیتی و همراهان بسیاری روبرو شد. پاپ از خودروی خود پیاده شد و به دیدن دیوار فاصل رفت که در مجاورت اردوگاه فلسطینیان بود. در ادامه نیز با خودروی بدون سقف در این شهر از مردم دیدار کرد. وی به مدت دو ساعت در محوطه یکی ازکلیساهایی که تصاویر عیسی مسیح نصب شده بود توقف کرد. تصاویری که بیانگر درد و رنج های حضرت مسیح و یاد آور رنجهای مردم فلسطین بود.
https://taghribnews.com/vdcdjn0f5yt0k96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی