تاریخ انتشار۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 276317

​ نشست مبارزه با اسلام هراسی در ایالت کنتیکت آمریکا برگزار شد

ایالت کنتیکت آمریکا به منظور تغییر دیدگاه منفی مردم این کشور نسبت به اسلام و مسلمانان، نشستی با موضوع مبارزه با اسلام هراسی برگزار کرد.
​ نشست مبارزه با اسلام هراسی در ایالت کنتیکت آمریکا برگزار شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نشستی، به منظور معرفی اسلام حقیقی و تغییر دیدگاه های منفی مردم آمریکا در مورد اسلام، روز گذشته در کتابخانه عمومی شهر «نیوبریتین» در ایالت «کنتیکت» آمریکا برگزار شد.
 
این نشست از سوی مؤسسه «زمینه‌ های مشترک»  و در قالب بحث آزاد برگزار شد و تلاش شد به این سؤال پاسخ داده شود که «آیا داعش نماینده اسلام است؟»
 
موسسه «زمینه‌ های مشترک» یک سازمان اسلامی خیریه برای مشاوره حقوقی در جهت تشکیل کلاس های آموزشی، مشاوره، سخنرانی، نشست و برنامه های مشارکتی در رابطه با مسلمانان حقیقی در آمریکا است.
 
در همین راستا نشست دیگری با عنوان «اسلام هراسی و همسایه مسلمان شما»  قرار است 12 اوت (21 مرداد) با سخنرانی "سامی عزیز" رئیس این مؤسسه درباره افزایش بیش از حد اسلام‌ هراسی و جرائم ناشی از نفرت علیه مسلمانان برگزار شود.
 
تحقیقات اخیر نشان می ‌دهد که بسیاری از مردم آمریکا دیدگاه‌ های منفی نسبت به اسلام دارند. اکثر آمریکایی ‌ها در طول زندگی حتی یک بار هم با یک مسلمان از نزدیک ملاقات نکرده ‌اند. در نتیجه مسلمانان آمریکایی قصد دارند با برگزاری چنین مباحثی زمینه را برای شناساندن دین اسلام به غیرمسلمانان فراهم سازند.
 
https://taghribnews.com/vdcdf90x5yt05s6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی