تاریخ انتشار۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 38076

فتنه‌انگيزیهای مذهبی آمریکا برای نابودی اسلام

آیت‌الله محقق کابلی، نابودي اسلام را هدف اصلي آمريكا و غرب خواند و هشدار داد: بر این اساس است كه آمريكا به یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای به اصطلاح اسلامی برای فتنه‌انگیزی کمک مي‌كند.
آيت‌الله محقق كابلي، از علماي برجسته افغانستان
آيت‌الله محقق كابلي، از علماي برجسته افغانستان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) آيت‌الله محقق كابلي از علماي برجسته افغانستان در گفت‌وگويي، به تلاش آمریکا برای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: آنها به یکی از شبکه‌های ماهواره‌اي منتسب به اسلام  که در آمریکا نیز فعالیت دارد، پول می‌دهند تا این شبکه به فتنه‌انگیزی مذهبی بپردازد. 

این استاد حوزه ادامه داد: اقدامات فتنه‌انگیزانه این شبکه ماهواره‌ای، عامل بسیاری از کشتارها در افغانستان و مناطق دیگر شده است و مردم و دولت باید هوشیار باشند. 

وي در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود با مركز خبر حوزه، به حمله اخیر نیروهای آمریکایی به مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) غزنی اشاره و ضمن محكوم كردن این اقدام نیروهای ناتو تصريح كرد: دولت افغانستان باید واکنش مناسبی در برابر اينگونه اقدامات داشته باشد. 

استاد دروس خارج حوزه علمیه افزود: اقدامات اینها در حمله به حوزه علمیه، هیچ‌گونه توجیه انسانی ندارد و خلاف عقل است. 

وي خاطرنشان کرد: اگر دولت افغانستان، واکنش مناسبی در برخورد با این اقدامات نداشته باشد، جلوی این جنایات گرفته نمی‌شود. 

آیت‌الله محقق کابلی در پايان گفت: اینها می‌خواهند با ایجاد رعب و وحشت، بر منطقه مسلط شوند و دلشان نمی‌خواهد که دین و اسلام در این کشورها گسترش یابد.


https://taghribnews.com/vdcd9z0s.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی