تاریخ انتشار۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 180863
امام جمعه اهل سنت تازه ياب(مانه و سملقان):

اهانت به پیامبر اکرم(ص) نشانه ضعف و ناتوانی مستکبران در برابر عظمت اسلام است

امام جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه وسملقان گفت: اگر کشورها و امت اسلامی بخواهند در مقابل توطئه های استکبار و صهیونیست ها بایستند باید متفق و متحد باشند اگر بین این امت اختلاف باشد خواست دشمن را برآورده کرده ایم،باید دست از اختلاف برداریم.
اهانت به پیامبر اکرم(ص) نشانه ضعف و ناتوانی مستکبران در برابر عظمت اسلام است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،"حاج آخوند عبدالله خوش نظر" امام جمعه اهل سنت تازه یاب ازتوابع شهرستان مانه و سملقان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت:دشمنان اسلام در حال حاضر وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند تا این وحدت عظیم را به تفرقه تبدیل کنند و از این جهت در این برهه از زمان، تقویت و حفظ وحدت مسلمانان از همیشه لازم تر و مهمتر است. 

آخوند خوش نظرهمچنین تصریح کرد: اهانت به پیامبر اکرم(ص) نشانه ضعف و ناتوانی مستکبران در برابر عظمت اسلام است که نتیجه ای جز افزایش قدرت اسلام در منطقه و نابودی استکبار جهانی در پی نخواهد داشت. 

وی بابیان اینکه سکوت جوامع اسلامی نوعی خیانت به اسلام محسوب می شود، خاطرنشان کرد: ملت کشورهای اسلامی باید با تدبیر و دوراندیشی، این اقدامات موهن را محكوم كنند و جهان اسلام باید با تمام ظرفیت هایی كه دارد در مقابل این اقدام های موهن موضع گیری های شفافی داشته باشد. 

وی افزود: ما اگر به گذشته هم رجوع کنیم می بینیم که دشمنان اسلام در تمامی دوران سعی در تحریف چهره واقعی، پاک و نورانی رسول الله داشته اند و این موضوع ریشه در ناتوانی آنان برای مقابله با گسترش اسلام و گرایش مردم جهان به پیام و رسالت محمد(ص) دارد. 

خطیب جمعه اهل سنت تازه یاب اضافه کرد: کنار عمل کردن به سیره پیامبر باید متحد شویم و قدر نعمت این وحدت را بدانیم، وجود پیامبر، رحمتی بود برای هستی و پیامبر(ص) الگوی ابدی برای نسل بشر است. 

آخوند خوش نظرگفت: وحدت یعنی اتحاد، همبستگی، همدلی، باهم بودن و بر علیه یکدیگر جبهه و جهت نگرفتن تعصبی نه مذهبی در این برهه از زمان اتحاد و وحدت و همدلی بسیار لازم وضروری است که در مقابل کفر، قدم علم کرده بشود.
https://taghribnews.com/vdcd9z0fsyt0jj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی