تاریخ انتشار۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 239174

تعرض به مقاومت خیانت به لبنان است

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان حمایت از مقاومت را وظیفه ای ملی و شرعی توصیف کرد و هرگونه تعرض به مقاومت و سلاح آن را خدمت به دشمن صهونیستی دانست.
تعرض به مقاومت خیانت به لبنان است
شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش صلاح و وحدت لبنان در مراسمی به مناسبت سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه سال 2006 علیه رژیم صهیونیستی گفت: لبنانی ها 10 سال پیش در چنین روزهایی از شمال تا جنوب با جنگی سرنوشت ساز روبرو بودند. ملت و مقاومت و ارتش توانستند با قدرت در این جنگ که یک طرف آن آمریکا و رژیم صهیونیستی و همپیمانان استکبار جهانی قرار داشت، ایستادگی کنند.
 
وی افزود: این پیروزی بزرگ که عزت و شرافت برای لبنان و جهان عرب و اسلامی به شمار می آید را به سید مقاومت یعنی سید حسن نصرالله و همه لبنانی ها و ملت های عربی و اسلامی تبریک عرض می کنم.
 
این روحانی اهل تسنن حمایت از مقاومت را وظیفه ای شرعی و ملی توصیف کرد و اظهار داشت: هرگونه تعرض به مقاومت و سلاح آن به معنای خیانت به لبنان و خدمت به دشمن صهیونیستی و تکفیری و توطئه علیه لبنان و اعراب و مسلمانان است. لبنان به فضل مقاومت اسلامی توانست به کشور پیروزی و کرامت و عزت مبدل شود و ما به همه گزینه های مقاومت که در چارچوب مصالح لبنان و مسلمانان است افتخار می کنیم.
 
شیخ ماهر عبدالرزاق ادامه داد: از شهروندان لبنانی می خواهیم به حمایت از ارتش و مقاومت ادامه دهند چرا که خط دفاع از لبنان به شمار آمده و برای امنیت و ثبات کشور فداکاری می کنند و این کشور با دو بال ارتش و مقاومت توانست به دشمن تکفیری و صهیونیستی فائق آید.
 
وی از تلاش های نبیه بری رییس پارلمان و همه سیاستمداران برای پایان بحران در لبنان تقدیر کرد و گفت: تصویب قانون انتخابات بر اساس نسبیت کامل و لغو قانون احتکار مذاهب و مناطق ضروری است تا لبنان از بحران ها خارج شود.
https://taghribnews.com/vdcd5n0xoyt0sf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی