تاریخ انتشار۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۷:۴۹
کد مطلب : 181104

فلسطین، موضوع مطرح در انتخابات آینده انگلیس

تنا - لندن
هواداران فلسطین در این انگلیس با برپايي نشست هایی درتلاشند احزاب سیاسی این کشور را درباره موضوع فلسطین محک بزنند و سیاستهایی پیشنهادي آنها را بشنوند .
فلسطین، موضوع مطرح در انتخابات آینده انگلیس
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) درحاليکه سه ماه مانده به انتخابات عمومی انگلیس ، هواداران فلسطین، به منظور سنجش نظر احزاب انگلیسی درباره فلسطین، نشست برگزار می کنند .
به گزارش خبرنگار تقریب از لندن ؛ هواداران فلسطین در منطقه میلتون کینز (Milton Keynes Palestine Solidarity Campaign) انگلیس، فردا سه شنبه درجلسه ای با طرح این موضوع مواضع سیاستمداران انگلیسی را درباره فلسطین ، رای دهندگان در انتخابات، به نامزدهای موافق با فلسطینیان بررسي مي کنند.

در این نشست قرار است نمایندگان احزاب سیاسی در این منطقه، مواضع حزبشان را درباره فلسطین، بیان کنند و به پرسش های هواداران فلسطین، پاسخ دهند .  پرسش ها از نمایندگان احزاب سیاسی برای مجریان این نشست، پیشاپیش ارسال شده است.

در حاشیه این نشست، نمایشگاهی از آثار هنری و دستی مردم فلسطین برپا و نمونه هایی از غذاهای فلسطینی، ارائه خواهد شد . 
انتخابات عمومی انگلیس، اواسط اردیبهشت 1394 برگزار خواهد شد و حزبی که بتواند بیش ترین کرسی های مجلس عوام را تصاحب کند، دولت تشکیل خواهد داد و رهبرش، نخست وزیر خواهد شد. 
با توجه به کاهش محبوبیت احزاب انگلیس در دهه گذشته، پيش بيني مي شود هیچ یک از احزاب این کشور نتوانند اکثریت کرسی های مجلس را به دست بیاورند و به نظر می رسد پراکنده شدن آرا در میان احزاب، مجلس را معلق و دولت آینده را ائتلافی کند .

https://taghribnews.com/vdccxsqs02bq4s8.ala2.html
مرجع : خبرنگار تنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی