تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 272608

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در استان گلستان برگزار شد

در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرها و روستاهای استان گلستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در استان گلستان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، امروز جمعه 2 تیر ماه و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور ائمه جمعه و جماعات، علماء و روحانیون اهل تشیع و تسنن، مسئولین ادارات و نهادها، دانشجویان، دانش آموزان، کارگران و اقشار مختلف مردم روزه دار و متدین استان گلستان برگزار شد.

روز قدس برای تمامی مردم مسلمان جهان همواره تداعی کننده مظلومیت و مورد ظلم واقع شدن مردم بی گناه فلسطین بوده و آزادی قدس شریف آرزوی هر فلسطینی و هر مسلمانی است.

زن و مرد، پیر و جوان، خرد و کلان امروز آمدند تا به مثلث ستمگر صهیونیسم، امپریالیسم و داعش نشان دهند که ظلم پایدار نیست و دیری نخواهد پایید که به برکت وجود اسلام و رهبر فرزانه جهان اسلام بساط ظلم و زور آنان برچیده خواهد شد.

امروز مردم شیعه و سنی و انقلابی استان گلستان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، فریاد آزادی خواهی را بلندتر از همیشه سر دادند و برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات همدلی مسلمانان رقم زدند.

اکنون روز جهانی قدس از یک سال پس از انقلاب ایران، در آخرین جمعه ماه رمضان و در حمایت از ملت فلسطین در سراسر کشور و بسیاری از نقاط جهان برگزار می‌ شود.

امام خمینی(ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین به نمایش بگذارند.
 
https://taghribnews.com/vdccxiqi42bqme8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی