تاریخ انتشار۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 297511
فرماندار تکاب:

​هفته وحدت فرصتی برای صیانت از دستاوردهای دین اسلام است

فرماندار تکاب گفت: هفته وحدت فرصت مغتنمی است تا پیروان مذاهب و اقوام در صفوف بهم پیوسته با انسجام، اتحاد، عزم راسخ و چنگ زدن به ریسمان الهی و حبل المتین، دستاوردهای دین مبین اسلام و قران را صیانت و پاسداری کنند.
​هفته وحدت فرصتی برای صیانت از دستاوردهای دین اسلام است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ایرج ثقفی در جشن هفته وحدت و مراسم مولودی خوانی اظهار داشت: مسلمانان شیعه و سنی می توانند با اتحاد، همدلی، شناخت توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان و تلاش مضاعف در برچیدن آنها، توسعه و پیشرفت جوامع اسلامی را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه امروز همه مسئولان در کنار هم و هم صدا باهم هستند تا مسیر توسعه تکاب را هموارتر کنند، افزود: زندگی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب مختلف در تکاب مایه سربلندی و افتخار است.

فرماندار تکاب با اشاره به آیه شریفه واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا اظهار داشت: مسلمانان باید با چنگ زدن به حبل خدا یعنی قرآن متحد شوند، ایمان بیاورند، وحدت داشته باشند و متفرق نشوند.

ثقفی با بیان اینکه وحدت نور مصلحت الهی است چون موجب استحکام نظام و جبهه دین مدار اسلامی می شود، اضافه کرد: امام خمینی (ره) پیام آور اتحاد در دنیای اسلام بودند که خالق هفته وحدت شدند تا میلاد پیامبر اکرم (ص) نه اینکه موجب تفرقه، بلکه باعث یکپارچگی مسلمانان شود و این نامگذاری هوشمندی، دور اندیشی و درایت امام (ره) را نشان می دهد.

مولودخوانی به مناسبت هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 
https://taghribnews.com/vdccsmqis2bqop8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی