تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 174814

نوامبر، ماه مبارزه با اسلام هراسی در انگلیس

تنا-لندن
به مناسبت ماه نوامبر که ماه آگاه سازی مردم درباره اسلام هراسی نامگذاری شده است، اتحادیه پلیس های مسلمان انگلیس، کنفرانسی را به منظور بررسی چگونگی مقابله با اسلام هراسی در این کشور برگزار می کند.
نوامبر، ماه مبارزه با اسلام هراسی در انگلیس
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا)از لندن، طی سالیان اخیر در ماه نوامبر، به عنوان ماه آگاهی بخشی مردم انگلیس درباره اسلام هراسی، برنامه هایی تنظیم می شود تا در این باره، اطلاعات لازم به مردم این کشور ارائه شود. امسال با همکاری سازمان توسعه و تعامل مسلمانان و اتحادیه پلیس های مسلمان انگلیس، این هفته کنفرانسی با عنوان "مبارزه با اسلام هراسی، سازندگی جوامع" در مرکز فرماندهی پلیس لندن برگزار می شود. در فراخوان این کنفرانس آمده است: "شمار حملات به اسلام و مسلمانان در بریتانیا در چند سال اخیر، به شدت افزایش یافته است. براساس آمار وزارت کشور بریتانیا، میزان جرایمی که به نفرت از اسلام مربوط می شود، پارسال در لندن 45 درصد افزایش یافت و پلیس انگلیس اعلام کرده است که شمار حملات ضد اسلامی ثبت شده، 65 درصد افزایش نشان می دهد که این میزان افزایش، هشدار دهنده است. 
سازمان توسعه و تعامل مسلمانان در بریتانیا نیز اعلام کرد زنان مسلمانی که حجاب دارند، بیش تر مورد حمله شفاهی و یا جسمی مخالفان اسلام، در اماکن عمومی از جمله در وسایل نقلیه همگانی قرار می گیرند. پژوهشی که اخیرا در دانشگاه تیساید درباره اسلام هراسی صورت گرفته نشان می دهد که بخش قابل توجهی از مسلمانان بریتانیا، به پلیس این کشور و نیز آمار اعلام شده درباره موارد اسلامی هراسی، اعتماد ندارند.
https://taghribnews.com/vdccs0qs02bqm48.ala2.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی