تاریخ انتشار۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 203172

حمله تروریستی به مرکز پلیس و اتوبوس نظامیان ترکیه

منابع خبری ترکیه از کشته شدن یک مامور پلیس این کشور در حمله عناصر "پ ک ک" به مرکز پلیس استان تونجلی و زخمی شدن 24 پلیس دیگر در انفجار تروریستی خبردادند.
حمله تروریستی به مرکز پلیس و اتوبوس نظامیان ترکیه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون تی آر تی ترکیه، افراد مسلح گروه پ ک ک، دیشب با راکت و مسلسل به مرکز پلیس ناظمیه از توابع استان تونجلی ترکیه حمله کردند که بر اثر آن یک مامور پلیس کشته و یک غیر نظامی نیز مجروح شد.
 
بر اساس آخرین گزارش ها، نیروهای دولتی ترکیه عملیات گسترده ای را با پشتیبانی هوایی برای دستگیری عناصر پ ک ک در این منطقه آغاز کردند.
 
خبر دیگر حاکی است عناصر مسلح وابسته به گروه پ ک ک دیروز با راکت و مسلسل به ساختمان اداره پلیس و پاسگاه ژاندارمری بخش ایدیل در استان شیرناک حمله کردند.
 
در این درگیری که میان مهاجمان مسلح و نیروهای دولتی در این منطقه روی داد، یکی از مهاجمان که زخمی شده بود، دستگیر شد.
 
نیروهای دولتی ترکیه در پی این درگیری عملیات گسترده ای را در این منطقه برای دستگیری عناصر گروه پ ک ک که موفق به فرار شده اند، آغاز کردند.

 همچنین منابع امنیتی ترکیه اعلام کردند: انفجار یک اتوبوس پلیس در استان ماردین در جنوب شرق ترکیه موجب زخمی شدن حداقل 24 نفر شده است.
 
به گزارش روزنامه صباح، منابع امنیتی ترکیه با آغاز تحقیقات خود، این حادثه را به شبه نظامیان کرد نسبت داده‌اند. 10 مامور پلیس ترکیه در بین مجروحان این حادثه هستند و همه آنها به بیمارستان‌های منطقه منتقل شده‌اند.
 
این روزنامه تأکید کرد: بمب توسط شبه نظامیان پ ک ک در این اتوبوس جاسازی و منفجر شده است.
 
 
https://taghribnews.com/vdccm1qii2bqxs8.ala2.html
مرجع : واحد مرکزی خبر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی