تاریخ انتشار۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : 297368

​برگزاری جشن بزرگ میلاد فردا در آذربایجان غربی / شیعه و سنی نباید به تبلیغات نفاق افکنانه‌ دشمنان گوش فرا دهند

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: همزمان با ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) فردا جشن بزرگی در مقام و منزلت آن دو معصوم (ع) در تمام مساجد فعال استان برپا می شود.
​برگزاری جشن بزرگ میلاد فردا در آذربایجان غربی / شیعه و سنی نباید به تبلیغات نفاق افکنانه‌ دشمنان گوش فرا دهند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت‌الاسلام محمد داداش زاده در نشست خبری اظهار داشت: همایش وحدت شاهرگ جهان اسلام در تمام شهرهای آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

وی افزود: همایش وحدت شاهرگ جهان اسلام در قالب ۱۵ برنامه در تمام شهرستان های آذربایجان غربی در حال اجراست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در ایام هفته وحدت جشن‌های مذهبی و هیئت‌های مذهبی شاخص در رابطه با ولادت پیامبر نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در تمام مساجد فعال در ارومیه در حال برگزاری است.

داداش زاده تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی که در سطح بین‌المللی نیز موجبات وحدت ملل مسلمان را فراهم آورد، دشمنان انقلاب با تقویت تعصب نژادی، قومی و طایفه‌ای یا همان «ملی گرایی» و دسیسه تحریک تعصبات فرقه ای یا همان ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در صدد جلوگیری از وحدت رو به رشد ملت های اسلامی بر آمده اند.

وی اظهار داشت: اسلام مسلمانان را امت واحده خوانده‌است و مؤمنان برادر یکدیگر معرفی شده‌اند، بنابراین اختلاف در پاره ای از مسائل مانع اخوت اسلامی و وحدت مسلمانان نمی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه امروزه و در این برهه ی حساس وحدت میان مسلمانان و اتحاد بین فرق اسلامی امری لازم و ضرروی است، ادامه داد: در انقلاب اسلامی ایران هیچ اختلافی بین دو طایفه وجود ندارد و همه با دوستی و اخوت در کنار هم زندگی می‌کنند.

 
https://taghribnews.com/vdccemqi42bqo18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی