تاریخ انتشار۱۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 173266

تاکید خطیب جمعه کربلا بر کنار گذاشتن اختلافات مذهبی و سیاسی

خطیب جمعه کربلا از همه سیاستمداران عراقی خواست با توجه به فتنه هایی که اینک عراق را فرا گرفته، اختلافات مذهبی و سیاسی را کنار بگذارند.
تاکید خطیب جمعه کربلا بر کنار گذاشتن اختلافات مذهبی و سیاسی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "سید احمد الصافی"در سخنانی در خطبه های امروز نماز جمعه در شهر کربلای معلا، با دعوت از سیاستمداران و دولتمردان برای بازنگری در عملکرد گذشته که به کشور آسیب زده است، تاکید کرد: دراین مرحله حساس، مسوولیت سنگینی بر دوش همه دولتمردان عراقی است و باید به این امر توجه داشته باشند.
 
نماینده آیت الله سیستانی خواستار مقابله با فساد در نهادهای نظامی این کشور شد و گفت: تجربه سابق ثابت کرده است که اختلافات میان گروه‌های سیاسی زیان زیادی به کشور وارد کرده است.بیشترین زیانی که این اختلافات به کشور وارد کرد ورود تروریست ها به عراق و تسلط بر برخی مناطق بود.
 
وی با تقدیر از موفقیتهای اخیر ارتش و نیروهای مردمی در مقابله با جریانهای تکفیری تروریستی، اظهار داشت: پیروزی های اخیری که به دست آمده است گواه این مدعاست که آنان توان غلبه بر داعش را دارند.
 
احمد الصافی، ارتش و نیروهای امنیتی عراق را بصورت مستقیم مسوول مقابله با هر خطر خارجی دانست که شهروندان عراق را تهدید می کند و بر لزوم ادامه موفقیتها در برابر پیشروی داعش تاکید کرد.
https://taghribnews.com/vdcce1qse2bqmi8.ala2.html
مرجع : السومریه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی