تاریخ انتشار۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۰
کد مطلب : 194966
رییس شورای سیاسی حزب الله:

ملت لبنان با تمام توان در برابرصهیونیستها و تکفیریها ایستادگی می کند

رییس شورای سیاسی حزب الله تاکید کرد: ملت لبنان که با تمام توان در برابر اقدامات و تحرکات رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد، نمی‌گذارد عناصر تکفیری که ابزاری در دست رژیم صهیونیستی هستند بتواند در این کشور بستری برای فعالیت پیدا کنند.
ملت لبنان با تمام توان در برابرصهیونیستها و تکفیریها ایستادگی می کند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، روز دوشنبه در سخنرانی در محفل یادبود شهدای لبنان از مسوولان و فعالان رسانه‌ای در لبنان خواست از خط مقاومت و تمامیت ارضی این کشور حمايت کنند.
 
وی با انتقاد از مدعیان دفاع از لبنان که به حمایت از تکفیری ها می پردازند، گفت: هر سخنی که اقدامات ارزشمند حزب الله و مقاومت را در این مناطق زیر سوال ببرد در حقیقت از گروه‌های تکفیری حمايت کرده است .

رییس شورای سیاسی حزب الله در ادامه اظهار داشت: مقاومت دشمن اصلی خود را اسرائیل دانسته و گروه‌های تکفیری را جدای از این رژیم و آمریکا نمی‌داند؛ حزب الله با تمام توان در برابر این گروه‌ها ایستادگی کرده و معادلات سیاسی را به سود خود تغییر می دهد.
 
این روحانی لبنانی از اراده ملی ملت لبنان برای مقابله با تکفیری‌ها تمجیدکرد و ادامه داد: ملت لبنان که با تمام توان در برابر اقدامات و تحرکات رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد، نمی‌گذارد عناصر تکفیری که ابزاری در دست رژیم صهیونیستی هستند بتواند در این کشور بستری برای فعالیت پیدا کنند.
 


 
https://taghribnews.com/vdcce0qse2bqoo8.ala2.html
مرجع : المنار
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی