تاریخ انتشار۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : 169180
شیخ القصبی زلط:

اگر از تفرقه بپرهیزیم کشورهای اسلامی به مدینه فاضله تبدیل خواهند شد

عضو هیئت عالیرتبه علمای الازهر با اشاره به اینکه اسلام خودش مدینه فاضله است، اظهار داشت: بیش از هزار وچهار صد سال است که اصول این دین مبین در بین ما رواج دارد بنابراین اگر اصول اسلامی را درست اجرا کنیم و از اختلاف و تفرقه بپرهیزیم کشورهای اسلامی به مدینه فاضله تبدیل خواهند شد.
اگر از تفرقه بپرهیزیم کشورهای اسلامی به مدینه فاضله تبدیل خواهند شد
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از روزنامه الرای کویت، شیخ "القصبی زلط" عضو هیئت عالیرتبه علمای الازهر گفت: دستهای پنهانی برای تجزیه جهان اسلام در کار است زیرا می خواهند کشورهای اسلامی را از یکدیگر جدا کنند.

وی درباره اینکه آنچه در جهان اسلام و عرب اتفاق افتاده "فتنه است یا رنج" گفت: دولت های بزرگ تلاش می کنند با فتنه انگیزی و به بهانه تفاوت نژاد، ملیت، دین و مذهب کشورهای اسلامی را به کشورهای کوچکتری تقسیم کنند.

شیخ القصبی زلط با تاکید بر اینکه امت اسلامی گرفتار گروهها و فرقه هایی شده است که به نام برپایی دولت اسلامی مردم را به قتل می رسانند و هر چیزی را مباح می دانند، گفت: اینها نمی خواهند دولت اسلامی برپا کنند بلکه به دنبال قدرت هستند.

وی در پایان تصریح کرد: اسلام خودش مدینه فاضله است و بیش از هزار وچهار صد سال است که اصول این دین مبین در بین ما رواج دارد بنابراین اگر اصول اسلامی را درست اجرا کنیم و از اختلاف و تفرقه بپرهیزیم کشورهای اسلامی به مدینه فاضله تبدیل خواهند شد.
https://taghribnews.com/vdcc4oqsx2bqes8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی