تاریخ انتشار۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : 293489
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کیایی نژاد:

روحانیون همواره پیشگام مبارزه با باطل در کشور بوده اند

مشاور دبیرکل و مدیر کل حوزه ریاست مجمع جهانی تقریب گفت: روحانیون همواره پیشگام مبارزه با باطل در کشور بوده اند و شهدای روحانی نسبت به دیگر اقشار جامعه سهم بیشتری از شهدای 8 سال دفاع مقدس را به خود اختصاص داده اند.
روحانیون همواره پیشگام مبارزه با باطل در کشور بوده اند
به گزارش خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مفید کیایی نژاد مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب روز دوشنبه طی سخنانی در مراسم یادواره 14 شهید روحانی شهرستان رودسر که در مسجد ملاامیرای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهدا انسان‌های وارسته‌ای بودند که مرگ سرخ را به تبعیت از سرورشان امام حسین (ع) انتخاب کردند تا ذلت را از چهره ملت پاک کنند.
 
وی با اشاره به اینکه شهدا راه صد ساله را یک شبه پیمودند، گفت: شهدا جوانان مومن و فداکاری بودند که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به این آب‌وخاک قدم به میدان نبرد نهادند.
 
مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب امام حسین (ع) را مظهر آزادی و آزادگی خواند و افزود: مقام شهید و شهادت بسیار بالاست و شهدا از بهترین سرمایه یعنی زندگی و جان خود گذشتند تا اسلام ناب زنده بماند.
 
وی بهترین نیکی را شرف شهادت درراه خدا دانست و بیان کرد: شهادت راه سرخی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و در واقع شهادت مختص اولیای الهی و صد یقین است.
 
کیایی نژاد به فضایل اخلاقی شهدا به‌ویژه شهدای روحانی پرداخت و تصریح کرد: روحانیون همواره پیشگام مبارزه با باطل در کشور بوده اند و شهدای روحانی نسبت به دیگر اقشار جامعه سهم بیشتری از شهدای 8 سال دفاع مقدس را به خود اختصاص داده اند.
 
وی به نقش روحانیت در تاریخ انقلاب اشاره کرد و افزود: روحانیون در دوران قبل و بعد از انقلاب و دفاع مقدس با بصیرت و اگاهی مردم از ارزش‌های اسلامی و انقلاب دفاع و صیانت کردند.
 
مشاور دبیر کل و مدیر کل حوزه ریاست مجمع جهانی تقریب با اشاره به روحانیون متحجر نما و مقدس‌مآب که علیه انقلاب، نظام و اسلام ناب محمدی فعالیت می‌کنند، گفت: این افراد دوستداران و شیفتگان اسلام آمریکایی هستند که روحانیت و دین و معنویت را از مسیر خود، مردم و خدا دور می‌کند و مایه شادی دشمنان خدا می‌شود.
https://taghribnews.com/vdcc41qio2bqo08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی