تاریخ انتشار۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 239632
آیت‌الله مکارم شیرازی:

دبیرکل سازمان ملل جیره‌خوار عربستان سعودی است

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان این که متأسفانه مال بر جهان حاکم است، گفت: عربستان با اموالی که دارد حتی دبیرکل سازمان ملل را با دلارهای نفتی‌ تهدید می‌کند تا نام او را جزو گروه‌های کودک‌کش نگذارند و آن‌ها نام عربستان سعودی را حذف می کنند.
دبیرکل سازمان ملل جیره‌خوار عربستان سعودی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در دیدار با جمعی از طلاب مشهد، تهران و ارومیه ضمن آرزوی موفقیت آن‌ها در امر تحصیل و تبلیغ گفت: یکی از معجزات پیامبر اکرم(ص) مسأله حمایت از علم و عالم و دانشمند است، زیرا زمانی آن حضرت ظهور کردند که عصر جاهلیت بود و جهل همه جا را فرا گرفته بود.
 
وی افزود: با این حال پیامبر گرامی اسلام(ص) و کتاب آسمانی ایشان، قران کریم آنقدر از علم سخن به میان می‌آورند که از جریان معمول خود خارج است، به بیان دیگر محصول آن جامعه جاهلی نمی‌تواند اینچنین حمایتی از علم باشد.
 
این مرجع تقلید در ادامه با بیان این‌که اسلام از1400سال قبل به علم بسیار اهمیت داده است، ابراز داشت: متاسفانه اکنون مال بر جهان حاکم است، عربستان با اموالی که دارد حتی دبیرکل سازمان ملل را با دلارهای نفتی‌شان تهدید می‌کند تا نام عربستان را جزو گروه‌های کودک‌کش نگذارند و آن‌ها نام عربستان سعودی را حذف می کنند.
 
وی افزود: در اینجا مشخص می‌شود که حتی دبیر کل سازمان ملل نیز جیره‌خوار آن‌هاست، در جای دیگر نیز شواهد آمریکا نشان می‌دهند که عربستان در ماجرای تخریب برج‌های دوقلو دست داشته است اما با همین تهدید اسم او را حذف می‌کنند؛ جنگ‌ها و کشتارهایی که امروزه صورت می‌گیرد به دلیل همین حاکمیت مال است، اگر حاکمیت متعلق به علم بود دیگر شاهد این اتفاق‌ها نبودیم.
 
https://taghribnews.com/vdcc1oqii2bq1e8.ala2.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی