تاریخ انتشار۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : 220776
امام جمعه موقت سنندج:

انقلاب اسلامی هویت اسلامی ایرانیان را به آنان بازگرداند

امام جمعه موقت سنندج به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و آرمان های والای جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: انتظار می رود مسئولان پیشروتر از مردم در دفاع از آموزه های اسلامی تلاش کنند.
انقلاب اسلامی هویت اسلامی ایرانیان را به آنان بازگرداند
 به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا سید محمدسعید حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تغییر حکومت حق هر ملت آزاده ‌ای است و مردم ایران در بهمن ‌ماه 57 با تحقق این حق انقلاب اسلامی را به رهبری امام راحل به پیروزی رساندند.
وی افزود: مردم مسلمان ایران برای سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قیام کردند و پایه‌ گذاری انقلاب بر اساس این شعار موجب تثبیت، ماندگاری و اقتدار آن در جهان شده است.

وی افزود: استقلال به معنای تکیه بر توانمندی های داخلی و خودکفایی در عرصه های مختلف است و مردم ایران این مهم را در این 37 سال به منصه ظهور رساندند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: آزادی به معنای بی بند و باری نیست بلکه به این معناست که حق را بشنویم، حق را بگوییم و به حق عمل کنیم.

ماموستا حسینی اظهار داشت: جمهوری اسلامی یعنی حکومت مردمی بر اساس آموزه های اسلامی و خوشبختانه ملت ایران در سایه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هم اکنون به اقتدار و عزتی رسیده اند که همه جهانیان را به تعظیم آورده است.

وی افزود: باید همه ما قدردان امنیت و اقتدار ایران اسلامی باشیم و از این نعمت بزرگ الهی با تمام توان دفاع کنیم چرا که تعالی و پیشرفت کشور در گرو امنیت و آرامش پایدار است.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه های این هفته از فرهنگ غلط در منطقه کردستان مبنی بر اظهار زبانی طلاق از طرف مردها بدون هیچ پایه و اساسی انتقاد کرد و گفت: امید است این بدعت ناشایست که بنیان خانواده ها را به خطر می اندازد رفع شود.
 
https://taghribnews.com/vdcbzgb50rhb5zp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی