تاریخ انتشار۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 260583

ادعای مقام آمریکایی به سخت‌تر شدن شرایط ورود مسلمانان به امریکا

وزیر امنیت داخلی آمریکا گفت: دستور اجرایی جدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور در مورد مسلمانان هفت کشور اسلامی، این‌بار سخت‌تر خواهد شد.
ادعای مقام آمریکایی به سخت‌تر شدن شرایط ورود مسلمانان به امریکا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روزنامه واشنگتن پست، «جان کلی»، وزیر امنیت داخلی آمریکا در جریان پنجاه‌ و سومین کنفرانس امنیت در شهر مونیخ آلمان اعلام کرد: دولت آمریکا از رفتار دادگاه‌ها برای لغو ممنوعیت اتباع هفت کشور اسلامی متعجب شد. بدانید که نسخه جدید فرمان اجرایی این‌بار سخت‌تر خواهد شد!
 
وی افزود: من از این دادگاه ها انتقاد نمی‌کنم، زیرا نمی‌دانم که آن‌ها چگونه فکر می‌کنند.
 
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان نیز در این همایش در رد فرمان جدید ترامپ گفت: اسلام منبع تروریسم نیست و همکاری با کشورهای اسلامی برای مقابله با تروریسم الزامی است.
 
مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا نیز گفت: سخنان صدراعظم آلمان نشان می‌دهد که رهبران حاضر در اینجا تلاش می‌کنند تا مشکل تروریسم را حل کنند، اما سؤال این است که از این کنفرانس چه سیاست معناداری برای مقابله با گروه‌های تروریستی استخراج می‌شود.
 
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جدید آمریکا، ماه گذشته با هدف حفاظت از کشور در برابر آنچه «تروریسم» خوانده است، فرمانی اجرایی صادر کرد که از ورود شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان به داخل آمریکا به‌طور موقت جلوگیری می‌کند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcbwgb5frhb0sp.uiur.html
مرجع : ایکنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی