تاریخ انتشار۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۸
کد مطلب : 251989
خطیب جمعه مسجد امام صادق(ع) بحرین:

مسلمانان در دوران کنونی در وضع بسیار سختی قرار دارند

خطیب جمعه مسجد امام صادق(ع) بحرین تاکید کرد: مسلمانان در دوران کنونی در وضع بسیار سختی قرار دارند و با سخت ترین چالش ها دست و پنجه نرم می کنند.
مسلمانان در دوران کنونی در وضع بسیار سختی قرار دارند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله سید عبدالله الغریفی در خطبه نماز جمعه مسجد امام صادق(ع) در منطقه قفول بحرین ملت ها را به مطالبه حقوق خود فراخواند و تصریح کرد: ملتی که در پی حقوق عادلانه خود نباشد از مسؤولیت پذیری به دور است و به اقدامات نادرستی دست می زند. ملتی که به قدرت دینی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی خود پایبند باشد می تواند به خواسته خود دست یابد.
 
وی با اشاره به تأکید اسلام بر عدم تبعیض میان شهروندان گفت: هیچ تفاوتی میان شهروند با شهروند دیگر وجود ندارد و کشورهایی که در آنها تبعیض نیست در ثبات و پیشرفت قرار دارند. ملت ها، نظام های حاکم و ارگان های دولتی باید به محاسبه خود بپردازند.
 
آیت الله غریفی با اشاره به اختلاف میان مطالبات ملت ها اظهار داشت که این اختلاف از اختلاف مبانی عدالت، کرامت، آزادی، امنیت، اصلاح، ثبات، وحدت، همزیستی، تسامح و محبت نشات می گیرد.
 
وی افزود: مسلمانان در دوران کنونی در وضع بسیار سختی قرار دارند و با سخت ترین چالش ها دست و پنجه نرم می کنند. اگر مسلمانان به محاسبه خود مشغول نشوند باید خود را برای اوضاع بسیار سخت آماده سازند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcbw8b59rhbs9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی