تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 193155
جنبش جهاد اسلامی:

دشمن اصلی امت های اسلامی رژیم صهیونیستی است

جهاد اسلامی فلسطین تاكيدكرد: دشمن اصلی و تاریخی امت های عربی و اسلامی رژیم صهیونیستی است، رژیمی که سرزمین فلسطین را اشغال کرده است و ملت را سرکوب می کند و می خواهد به سرزمین و مقدسات آن رنگ و بوی یهودی ببخشد.
دشمن اصلی امت های اسلامی رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای بر موضع و مشی ثابت خود که همان مداخله نکردن در امور داخلی کشورهای عربی و اسلامی و خارجی و درگیر نکردن آرمان و مقاومت فلسطین در هرگونه منازعه در این کشورهاست، تاکیدکرد.
 
در اين بيانيه آمده است: ما با دقت و سکوت بمباران تبلیغاتی برخی رسانه ها علیه این جنبش را دنبال کردیم و متوجه شدیم که ادعاهای آنها درباره آنچه که از آن به عنوان بحران مالی جهاد اسلامی یاد می شود، آمیخته با شایعات و جوسازی هاست.
 
اين بيانيه می افزايد: همگان می دانند که جهاد اسلامی یک جنبش مبارز و تصمیمات آن کاملا مستقل است و هیچ کس نمی تواند خواسته هایش را بر ما تحمیل و دیکته کند، روابط ما با همگان مبتنی بر احترام متقابل است.
 
جهاد اسلامی تاکید کرد: ما هرگز حمایت های ایران از فلسطین و جنبش های مبارز از جمله جنبش جهاد اسلامی را فراموش نخواهیم کرد، ما مطمئن هستیم که ایران به حمایت خود از آرمان فلسطین ادامه خواهد داد، ما از ایران به خاطر این حمایت ها صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم. 
 
 
https://taghribnews.com/vdcbsfb8srhb98p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی