تاریخ انتشار۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 190400
امام جمعه موقت سنندج:

اسلام دین علم آموزی و آگاهی بخشی است/ همدلی بین مردم و مسئولان زمینه ساز تعالی کشور است

امام جمعه موقت سنندج بر نهادینه کردن ارزش های فرهنگی و کسب علوم مختلف توسط مسلمانان تأکید کرد و گفت: باید با مشارکت و همدلی بین مردم و مسئولان زمینه برای توسعه امور فراهم شود.
اسلام دین علم آموزی و آگاهی بخشی است/ همدلی بین مردم و مسئولان زمینه ساز تعالی کشور است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک سالگرد تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور از اعضای شوراهای اسلامی شهر خواست که طوری رفتار کنند که اکثریت مردم از عملکرد آنها راضی باشند.

وی افزود: همدلی بین مردم و مسئولان زمینه ساز تعالی کشور است و باید این مهم را همواره مدنظر داشته باشیم.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود با تبریک روز معلم به همه خادمان عرصه علم و آگاهی اظهار داشت: اسلام دین علم آموزی و آگاهی بخشی بوده و پایه اصلی آموزه های اسلامی بر ترویج علم و آگاهی است.

ماموستا حسینی ابراز امیدواری کرد که با توسعه همه جانبه مبانی علمی در جامعه و فراهم کردن زمینه های لازم برای تحصیل همه اقشار شاهد شکوفایی هرچه بیشتر کشور باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یکی از احادیث پیامبر اکرم، اظهار کرد: تا می توانید شک و شبهه را از ایمان خود بزدایید و آن را تازه کنید.

امام جمعه موقت سنندج در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته نیز ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) افزود: عمل به دستورات الهی و رضایت خدا از فرزندان است که پدران را شاد می کند و ارج نهادن مقام پدر است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcbggb8grhb9ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی