تاریخ انتشار۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 248848

برگزاری همایش تروریسم؛ چالش مسلمانان آمریکا

نشستی تحت عنوان «تروریسم؛ چالش مسلمانان آمریکا» به همت مؤسسه علوم قرآنی و مذهبی شهر «فورت وورث» در ایالت تگزاس آمریکا برگزار شد.
برگزاری همایش تروریسم؛ چالش مسلمانان آمریکا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نشست «تروریسم؛ چالش مسلمانان آمریکا»که نخستین نشست مؤسسه علوم قرآنی و مذهبی بود با حضور رهبران سیاسی و اجتماعی مسلمانان و دیگر ادیان، نمایندگانی از اداره پلیس شهر «آرلینگتون» و پلیس «اف‌بی‌ای» و کشیشی از کلیسای دانشگاه ماساچوست برگزار شد.
 
شرکت‌کنندگان با توصیف مسلمانان تگزاس به عنوان مردمی پیشرفته و صلح‌جو، حکایت‌های مشترک بین ادیان اسلام، مسیحیت و یهودیت را برای کودکان به اشتراک گذاشتند.
 
«مجاهد بکاش»، خطیب مرکز اسلامی شهر «ایروینگ» تگزاس که در سال ۱۹۸۳ به آمریکا آمده است، در این نشست گفت: زمانی‌که من به تگزاس آمدم تنها دو مسجد وجود داشت اما اکنون این تعداد به ۸۶ مسجد افزایش یافته است.
 
وی همچنین افزود: پیش‌داوری در مورد مسلمانان در آمریکا همچنان به قوت خود باقی است و این تنها از ناحیه اظهارات اسلام‌ستیزانه «دونالد ترامپ»، کاندیدای ریاست‌جمهوری نیست بلکه رسانه‌ها نیز دخیل هستند.
 
کشیش «ریو راس بوید»، از کلیسای دانشگاه ماساچوست نیز گفت: در همین جا از کودکان می‌خواهم در مورد اسلام نه از رسانه‌های اجتماعی بلکه از خود مسلمانان تحقیق کنند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcbawb5wrhbawp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی