تاریخ انتشار۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : 295044
// اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیریها//(13)

​کمیسیون تاریخ و تمدن مذاهب اسلامی و پی ریزی تمدن نوین برگزار شد

کمیسیون تاریخ و تمدن مذاهب اسلامی و پی ریزی تمدن نوین از سلسله کمیسیون های اجلاس جهانی محبان اهل بیت (ع) و مسئله تکفیری ها عصر چهارشنبه در تهران برگزار شد.
​کمیسیون تاریخ و تمدن مذاهب اسلامی و پی ریزی تمدن نوین برگزار شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در کمیسیون تاریخ و تمدن مذاهب اسلامی و پی ریزی تمدن نوین که جمعی از علما و اندیشمندان مسلمان حضور داشتند درباره موضوعاتی چون: محبان اهل بیت در مسیر تاریخ، تاریخ مذاهب اسلامی در کشورهای مسلمان آسیایی، آفریقایی و آمریکایی، بررسی قیام های محبان اهل بیت رخداده تاریخ اسلام، عوامل تأثیرگذار بر فراز و نشیب تاریخ مذاهب اسلامی و سیر تطور و تکوین مذاهب اسلامی بحث و گفتگو کردند.
 
از دیگر محورهای این کمیسیون می توان به این موارد اشاره کرد: توانمندی ها و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری مذاهب اسلامی در پی ریزی تمدن نوین اسلامی، نقش دانشمندان، علما و اندیشمندان محب اهل بیت در پیشرفت علوم و فنون تمدن نوین اسلامی، نقش و جایگاه ائمه اطهار در تمدن اسلامی، مبانی و مؤلفه های پویای فرهنگ محبان اهل بیت در هویت سازی تمدن نوین اسلامی و نقش و جایگاه موج سوم نهضت بیداری اسلامی در تحقق تمدن نوین اسلامی.
 
در این کمیسیون همچنین تأکید شد که دشمنان به دنبال درگیری میان شیعه و سنی هستند درحالی که همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی افتخار می کنند که پیرو مکتب اهل بیت هستند. لذا تکفیر اهل بیت(ع) آب به آسیاب اسرائیل و دشمنان اسلام ریختن است.
 
https://taghribnews.com/vdcbasb5arhb9gp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی