تاریخ انتشار۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 272148
معاون پژوهشی جامعه المصطفی گرگان:

راهپیمایی روز قدس از بهترین راهکارهای ضد رژیم صهیونیستی است

معاون پژوهشی جامعه المصطفی گرگان، گفت: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس یکی از بهترین راهکارهای ضد گسترش رژیم صهیونیستی در منطقه است.
راهپیمایی روز قدس از بهترین راهکارهای ضد رژیم صهیونیستی است
«نصیب الله عمراف» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس بهترین فرصت برای تبیین جنایات و کشتارهای رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

به گفته وی؛ این روز بزرگ از یادگارهای امام راحل برای مسلمین و جهانیان است که با ذکاوت و هوشمندی تمام این روز را در صحنه تاریخ برای همیشه ماندگار کردند.

استاد فقه، اصول و معارف اسلامی جامعه المصطفی گرگان با اذعان بر اینکه نامگذاری روز قدس و توجه به راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نقشه های دشمنان را خنثی کرد، گفت: اگر هر مسلمانی حضورش را در روز جهانی قدس ثبت کند یک گام در اشاعه فرهنگ اسلام خواهی، آزادی طلبی و ضد افراط و خشونت در جهان برداشته است.

وی، افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در تقویت روحیه مردم فلسطین و رزمندگان اسلام در خط مقدم مبارزه با اشغالگران انگیزه ایجاد می کند.

دانشجوی دکتری اندیشه معاصر مسلمین جامعه المصطفی تهران با بیان اینکه اشغال فلسطین از سوی رژیم غاصب اسرائیل سبب ایجاد چالش هایی در سطح منطقه و بین المللی شده است، تصریح کرد: جنگ های کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی و نبردهای جبهه اسلام با جریانات تکفیری و افراطی از آثار شوم ورود صهیونیست ها به خاک فلسطین و اشغال قدس شریف بوده است.

وی، ادامه داد: امروز این رژیم با اقدامات متعددی که در نقاط مختلف جهان اسلام انجام می دهد درصدد بروز جنگ و خونریزی و اختلاف و تفرقه بین مسلمین است.

به گفته وی؛ یهودیان از صدر اسلام تاکنون دشمن بزرگ مسلمانان بوده اند و همواره در جهت تضعیف امت اسلامی برآمده اند.

عمراف با بیان اینکه حفظ اتحاد و انسجام اسلامی مهمترین هدف امام از نامگذاری روز جهانی قدس بوده است، اظهار کرد: امام می خواست همه نگاه ها به مسئله فلسطین و هویت اسلامی آن معطوف باشد و به ورطه فراموشی سپرده نشود.

وی، افزود: هر چند مشکلات جامعه اسلامی زیاد است و باعث تقویت رژیم اشغالگر قدس شده است؛ ولی با حل مسئله فلسطین می توان از گسترش بسیاری از معضلات و مشکلات دیگر برای کشورهای اسلامی جلوگیری کرد.
 
https://taghribnews.com/vdcba5b5wrhbz8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی