تاریخ انتشار۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۸
کد مطلب : 295396
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی خبر داد

​برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌ غربی با هدف ایجاد اتحاد بین اقوام و مذاهب اسلامی در استان

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌ غربی با هدف ایجاد اتحاد بین تمام اقوام و مذاهب اسلامی در این استان برگزار می شود.
​برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌ غربی با هدف ایجاد اتحاد بین اقوام و مذاهب اسلامی در استان
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم عصر دیروز در نشست خبری ستاد برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌ غربی، اظهار داشت: جریانات تروریستی ساخته و پرداخته استکبار جهانی هستند که از لحاظ فیزیکی از صحنه جغرافیای عراق و سوریه محو شدند و از لحاظ فکری نیز باید با وحدت و انسجام امت اسلامی از بین روند.

وی افزود: جریان تکفیری داعش در عراق و سوریه با به دست گرفتن بخشی از جغرافیای این دو کشور برای خود حکومتی فرض کرده بود و امت اسلامی را به چالش واداشته بود که از صحنه جغرافیای این دو کشور محو شدند.

سردار خرم در ادامه با اشاره به کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌ غربی، اظهار داشت: این کنگره با هدف ایجاد اتحاد بین تمام اقوام و مذاهب اسلامی در این استان، تقویت هویت دینی و ملی، جریان سازی ممتد و مستمر برای عبرت گیری، درس آموزی و الگوپذیری جوانان و الگوسازی کاربردی برای آحاد جامعه با معرفی شخصیت های بومی منطقه برگزار می شود.

دبیرکل ستاد کنگره ملی ۱۲هزار شهید آذربایجان ‌غربی ادامه داد: نمایش میثاق امت با ولایت و نیز عهد مجدد مردم با ولی ‌فقیه در این کنگره به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کنگره ۱۲ هزار شهید در شش اجلاس برگزار می شود، اظهار داشت: اجلاسیه پیشمرگان مسلمان کرد به میزبانی شهرستان مهاباد اولین اجلاس بود که با استقبال پرشور مردم و مسئولین روز دهم آبان ‌ماه برگزار شد.

سردار خرم با بیان اینکه در این اجلاسیه رنگین کمان اقوام و مذاهب استان در سپهر صلابت ایران اسلامی به نمایش گذاشته شد، اضافه کرد: برگزاری اجلاسیه شهدای پیشمرگ در ایام برگزاری همه‌پرسی کردستان عراق نشان‌دهنده اتحاد اقوام در داخل ایران اسلامی بود.

وی افزود: تمام گروه‌های ضدانقلاب نگرانی خود از برگزاری این اجلاسیه را علنی کردند که همین امر نشان ‌دهنده موفقیت در برگزاری برنامه بود چرا که هرجا ضدانقلاب از ما ناراضی باشد قطعا به هدفمان رسیده‌ایم.
فرمانده سپاه شهدای استان اجلاسیه های فرهنگ آموزش، بانوان، ایثارگران و روحانیت را از دیگر برنامه های کنگره 12 هزار نفری عنوان کرد.

وی گفت: آذربایجان غربی 87 شهید روحانی از اهل تشیع و تسنن دارد که هفتم آذر ماه اجلاسیه روحانیون با هدف تبیین مفاهیم قدسی جهاد و شهادت تا تفکرات التقاطی تکفیری و تروریستی و مقابله با تبلیغات مسموم گروه های تکفیری در استان برگزار می شود.
 
https://taghribnews.com/vdcb9sb50rhb9fp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی