تاریخ انتشار۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 221711

استقبال رسمي روحاني از رييس جمهوري غنا و امضای دو سند و یادداشت تفاهم همکاری

رييس جمهوري اسلامي ايران صبح يكشنبه در مجموعه فرهنگي - تاريخي سعدآباد تهران از همتای غنایی خود استقبال رسمی كرد. مقامات دو کشور پس از مذاکرات دوجانبه ٢ سند و یادداشت تفاهم همکاری امضاء کردند.
استقبال رسمي روحاني از رييس جمهوري غنا و امضای دو سند و یادداشت تفاهم همکاری

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در مراسم استقبال رسمی از رييس جمهوري غنا، پس از نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و جمهوري غنا، روسای جمهور دو کشور از يگان تشريفات سان ديدند و سپس هیأت‌های عالی‌ رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.
 
پس از این مراسم روساي جمهور ايران و غنا دیداری خصوصی داشتند.
نشست هياتهاي عالي رتبه دو كشور برنامه بعدی بود که طرفین در این نشست درباره ظرفیتهای اقتصادی و تجاری دو کشور و نیز گسترش و تعمیق بیش از پیش مناسبات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی و همچنین ارتقای سطح همکاری‌های مشترک درحوزه های سیاسی و فرهنگی گفتگو کردند.

در پایان مذاکرات دوجانبه نیز مقامات دو کشور ایران و غنا درحضور آقایان روحاني و "جان دراماني ماهاما" ٢ سند و یادداشت تفاهم همکاری امضاء کردند.
 
 برنامه اقدام مشترك در زمينه همكاري هاي كشاورزي بين دو كشور را وزيرجهاد كشاورزي ايران و وزير كشاورزي غنا و يادداشت تفاهم همكاري هاي استاندارد بين دو كشور را رييس سازمان ملي استاندارد ايران و وزيرامورخارجه غنا امضا کردند.

رييس جمهوري غنا به همراه شش وزیر کابینه اش شنبه شب درصدر هيات عالي رتبه سياسي و اقتصادي اين كشور وارد تهران شد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcb88b58rhb5zp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی